رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر:

آموزش سالانه بیش از ۴۵ هزار جوان در سازمان جوانان/ مکتب شهید سلیمانی باید در دل جوانان زنده بماند

گل فشان گفت: جوانان هلال احمر از اسفند ماه سال گذشته در کنار مردم برای ارائه خدمات کرونایی حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد گل فشان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در جشنواره «رفیق خوشبخت ما» که ظهر امروز سه شنبه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: سالانه بالغ بر ۴۵ هزار نیرو در سازمان جوانان آموزش داده می‌شود و یکی از بحث‌های مهم موضوعات فرهنگی است.

او با اشاره به اینکه موضوعات فرهنگی به صورت جدی دنبال می‌شود، گفت: جوانان هلال احمر از اسفند ماه سال گذشته در کنار مردم برای ارائه خدمات کرونایی حضور داشتند.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم رهبر انقلاب در اهداف سازمان جوانان مورد توجه قرار گرفته است، افزود: در جشنواره رفیق خوشبخت ما بیش از ۴۳ هزار اثر ادبی و هنری به دبیرخانه‌ای که در آذربایجان شرقی تشکیل شد؛ ارسال شده است.

او با اشاره به اینکه این جشنواره راهی است که در سال‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: انشالله که ما بتوانیم از این مرد بزرگ (شهید سلیمانی) یادی کنیم و مکتب آن در بین جوانان زنده بماند.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: در روز درختکاری نیز با شعار اینکه درخت یعنی زندگی قدم‌های خوبی انشاالله برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار