مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۲ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۲ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

قاچاقچی مواد مخدر در چالوس به دام افتاد

سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر در چالوس، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را که قصد توزیع و فروش مواد مخدر در این شهرسان را داشت، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از خودروی وی ۳ و نیم کیلو گرم تریاک کشف کردند.

سارقان موتورسیکلت در دام پلیس "میاندورود"

سرهنگ وحید محمدی جانشین انتظامی شهرستان میاندورود گفت: مامورین پلیس آگاهی در پی اطلاع از فعالیت یک باند سرقت موتورسیکلت درشهرستان، بلافاصله وارد عمل شده و با هماهنگی مقام قضایی ۲ تن از اعضای این باند را شناسایی کردند.

او با اشاره به هماهنگی قضائی افزود: ماموران انتظامی هر دو سارق را در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

جانشین انتظامی شهرستان میاندورود افزود: از این باند تعداد ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط شد و متهمین پس از اعتراف به بزه انتساب به خود با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در چالوس

سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران در مسیر حوزه استحفاظی به یک خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۳ تن چوب جنگلی که به صورت غیر مجاز برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ خسروی گفت: ضمن تحویل چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی، متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با متخلفان، فروشندگان موادمخدر، سارقان و پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی در سطح حوزه به اجرا در آمد.

او با اشاره به دستگیری ۱۶ معتاد متجاهر در اجرای این طرح، افزود: از متهمان مقادیری مواد مخدر از جمله تریاک و قرص‌های مخدر کشف شد.

سرهنگ قیصری از دستگیری ۱۰ سارق اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد و گفت: ضمن کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی متهمان در مجموع به ۸ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر در پایان از توقیف ۷ خودروی متخلف نیز خبر داد.

دستگیری سارق منازل با ۶ فقره سرقت در گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرارگرفت.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پس از تجزیه و تحلیل سرقت‌ها و بررسی صحنه جرم، یک سارق سابقه دار را شناسایی کردند.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه ضمن اشاره به هماهنگی قضائی، گفت: ماموران انتظامی در اقدامی غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازجویی‌های انجام شده از وی به راز ۶ فقره سرقت منازل پی بردند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نوشهر

سرهنگ صدرا عبدی جانشین انتظامی شهرستان نوشهر گفت:به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز شهرستان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او با اشاره به انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی ماموران انتظامی، افزود:ماموران با گشت زنی هدفمند در نقاط جرم خیز ۳ سارق منزل و کابل‌های برق را دستگیر و در بازجویی‌های فنی به راز ۸ فقره سرقت پی بردند.

سرهنگ عبدی از کشف ۲۵۰۰ عدد انواع قرص‌های روان گردان، توقیف دو دستگاه خودرو، و شش نفر مجلوب قضایی خبر داد و گفت: ماموران انتظامی در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و به مرجع قضائی ارسال کردند.

دستگیری ۴ سارق سیم و کابل برق در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم و کابل برق در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران ۴ سارق حرفه‌ای سیم‌های برق را شناسایی کردند.

سرهنگ عنایتی گنجی گفت: متهمان پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های فنی به ۱۱ فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع اعتراف کردند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.