مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۹ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۹ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۰ کیلو موادمخدر در سوادکوه شمالی

سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت:در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر در یکی از محور‌های اصلی شهرستان سوادکوه شمالی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری پلیس آگاهی و با انجام کار‌های فنی و تخصصی ۲ خودروی حامل مواد مخدر را در محور اصلی سوادکوه شمالی شناسائی و در اقدامی غافلگیرانه توقیف کردند.

سرهنگ فرهودی گفت: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی در مجموع ۹ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف و ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی در پایان از معرفی افراد دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و با اشاره به اینکه اعتیاد تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی و ریشه بسیاری از جرایم و بزهکاری‌ها است، افزود:هدف پلیس از اجرای این طرح‌ها، افزایش احساس امنیت و همچنین کاهش جرایم است.

کشف ۴ تن چوب قاچاق در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: با توجه به دریافت خبر‌هایی در خصوص قاچاق چوب‌های جنگلی طرح برخورد با قاچاقچیان چوب در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی ۵ قاچاقچی چوب‌های جنگلی را شناسایی کردند.

سرهنگ عزیزی با بیان خبرکشف ۴ تن چوب جنگلی قاچاق و توقیف ۵ خودروی حامل چوب‌هایی که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های بالادست نکا برداشت شده بود، گفت:ماموران پلیس انتظامی پس از هماهنگی قضائی در چند مرحله عملیات پلیسی، ۵ قاچاقچی چوب‌های جنگلی را نیزدستگیر کردند.

کشف ۲۴ فقره سرقت اماکن خصوصی در تنکابن

سرهنگ غلامحسین شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان تنکابن، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به مرحله اجرا درآمد.

او از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در این راستا خبر داد و افزود: ماموران پلیس آگاهی با تلاش بی وقفه ۴ سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی قضائی متهمان را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران انتظامی به ۲۴ فقره سرقت اماکن خصوصی، مزارع و باغات اعتراف کردند.

کشف ۹ فقره سرقت کابل در بابل

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: ماموران انتظامی شهرستان بابل در پی دریافت خبر‌هایی مبنی بر وقع چندین فقره سرقت کابل موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او با اشاره به اقدامات پلیسی افزود: ماموران انتظامی پس از تلاش بی وقفه یکی از سارقان حرفه‌ای را شناسایی و در پی هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: متهم پس از دستگیری در بازجویی فنی پلیسی به ۹ فقره سرقت کابل‌های برق اعتراف کرد.

کشف ۲۰ فقره سرقت در فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار گفت: به منظور برخورد با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به اجرا در آمد.

او با اشاره به تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی و اقدامات پلیسی و هماهنگی قضائی، افزود: در چند عملیات مجزا ۱۸ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار دستگیر شدند.

سرهنگ هاشم پور از توقیف ۱۵ دستگاه خودرو و ۱۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرا این طرح خبر داد و گفت: ماموران انتظامی در بازجویی‌های فنی از متهمان دستگیر شده، ۲۰ فقره سرقت اماکن خصوصی را کشف کردند.

خودروی حامل مواد افیونی در محمودآباد توقیف شد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد توسط یک عامل افیونی از غرب کشور، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با تلاش بی وقفه خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آن را توقیف کردند.

سرهنگ حسین زاده از کشف ۳ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و گفت: ماموران انتظامی پس از دستگیری متهم، وی را با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.