Seagate یک ابر ذخیره ساز ابری به بازار عرضه کرد

امروزه برای ذخیره سازی داده ها می توان از فضاهای ابری استفاده کرد که با پیشرفت فناوری توسعه بیشتری نیز یافته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ذخیره‌سازی اطلاعات سی‌گیت (Seagate) بستر جدیدی را برای ذخیره سازی به عنوان سرویس Lyve Cloud راه اندازی کرده است که یک ابر ذخیره ساز سازگار با S۳ است.

Lyve Cloud ذخیره سازی و فعال سازی اطلاعات با ظرفیت انبوه را همیشه فعال می‌کند و سرویسی است که ساده، قابل اعتماد و کارآمد طراحی شده است و به سازمان‌ها کمک می‌کند تا ارزش مجموعه داده‌های عظیم بدون ساختار خود را سازماندهی کنند.

سی‌گیت به عنوان بخشی از پیشنهاد جدید خود، با Equinix همکاری می‌کند تا بتواند Lyve Cloud را برای بیشتر مشتریان در دسترس قرار دهد و فرصت‌های گسترده اتصال به خدمات اضافی رایانش ابری و گسترش جغرافیایی را فراهم کند.

در نشست مطبوعاتی سرویس Lyve Cloud، اعلام شد که چگونه این راه حل جدید می‌تواند به مشتریان کمک کند اطلاعات ارزشمند خود را فعال کنند. Lyve Cloud توسعه طبیعی رهبری سی‌گیت در راه حل‌های داده‌های انبوه است، که نوآوری ظرفیت انبوه HDD را با دانش صنعت ذخیره سازی عمیق ترکیب می‌کند تا به مشتریان کمک کند داده‌های ارزشمند خود را بیشتر فعال کنند.

Seagate ارائه دهنده ذخیره سازی ابری جدید به عنوان سرویس است

تأخیر کاهش یافته یکی دیگر از مزایای استفاده از سرویس Lyve Cloud است. سازمان‌ها و شرکت‌های علاقه‌مند به Lyve Cloud می‌توانند برای ثبت نام در رویداد مجازی Datasphere ۲۰۲۱ که قرار است در تاریخ ۳۰ مارس برگزار شود، از الان اقدام کنند.

فضای ابری چیست؟

یک سرویس کاملا اختصاصی برای کاربرانی است که به دنبال فضایی امن مختص به خود جهت قرار دادن و اشتراک گذاری انواع داده‌های شخصی و سازمانی هستند.

امروزه برای ذخیره سازی داده ها می توان از فضاهای ابری استفاده کرد که دسترسی به داده ها را در هر زمان و مکان امکان پذیر می‌کند. برای متصل شدن به فضاهای ابری می توان از نرم افزارهای مختلفی برای انواع سیستم عامل ها استفاده کرد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار