۳ راه ساده برای به اشتراک گذاشتن عکس بین گوشی‌های آیفون و اندروید

انتقال عکس، فیلم و فایل بین گوشی‌های اندروید و آیفون سخت و گاهی ناممکن است، با استفاده از این سه راه می‌توان به آسانی فایل‌ها را اشتراک گذاری کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر خلاف تلفن‌های اندرویدی، اپل ارتباطات بی سیم خود را با سایر دستگاه‌ها برای انتقال داده‌ها و پرونده‌ها در تلفن‌های آیفون محدود کرده است.

این غول فناوری آمریکایی به کاربران خود اجازه می‌دهد فقط از طریق اکوسیستم خود با استفاده از سرویس AirDrop موجود در دستگاه‌ها، عکس و فیلم را به اشتراک بگذارند یعنی فقط بین آیفون و آیپد.

کاربران آیفون و آیپد به روشی آسان و سریع می‌توانند از ویژگی AirDrop برای به اشتراک گذاشتن فایل‌ها، عکس‌ها، فیلم‌ها، مخاطبین و سایر پرونده‌ها بین دستگاه‌های iOS استفاده کنند. ویژگی‌های wifi و بلوتوث امکان انتقال پرونده‌ها را بین دستگاه‌های مجاور فقط در شعاع ۱۰ متری فراهم می‌کند.


بیشتر بخوانید


گوگل به تازگی ویژگی مشابهی به نام Nearby Sharing را نیز اضافه کرده که به کاربران تلفن Android امکان انتقال سریع و بی سیم پرونده‌ها را بین دستگاه‌های Android نزدیک به هم می‌دهد، این کار برای انتقال عکس‌ها و فیلم‌ها و همچنین پیوند‌ها و توئیت‌ها بدون دردسر انجام می‌شود.

اما انتقال یا اشتراک عکس و فیلم از iPhone به دستگاه Android و بالعکس دشوار است، بنابراین در اینجا سه ​​راه آسان برای انتقال عکس و فیلم از iPhone به تلفن Android گفته شده است:

۳ راه ساده برای به اشتراک گذاشتن عکس بین گوشی‌های آیفون و اندروید

روش اول؛ استفاده از سرویس‌های ابری:

کاربران دستگاه اپل می‌توانند به سادگی عکس‌ها و فیلم‌های خود را در سرویس ذخیره سازی ابری مجازی iCloud یا هر سرویس ابری دلخواه خود بارگذاری کنند و از طریق ایمیل، سیستم عامل پیام فوری یا از طریق پیوند به اشتراک بگذارند. پس از به اشتراک گذاشته شدن داده‌ها، کاربران می‌توانند آن را از فضای ذخیره سازی ابری حذف کنند. برخی از سرویس‌های ذخیره سازی ابری مانند OneDrive، Dropbox و برخی دیگر به کاربران خود امکان پشتیبان گیری از عکس‌ها را در گالری گوشی می‌دهند.

۳ راه ساده برای به اشتراک گذاشتن عکس بین گوشی‌های آیفون و اندروید

روش دوم؛ استفاده از برنامه JioSwitch:

از برنامه JioSwitch برای انتقال بی سیم پرونده استفاده می‌شود که با سیستم عامل‌های اندروید و iOS سازگار است و به کاربران امکان انتقال پرونده‌ها از این گوشی به گوشی دیگر را می‌دهد، تنها کاری که شما باید انجام دهید نصب برنامه روی آیفون و انتقال عکس و فیلم از یک دستگاه به هر دستگاه دیگری است.

۳ راه ساده برای به اشتراک گذاشتن عکس بین گوشی‌های آیفون و اندروید

روش سوم؛ استفاده از عکس‌های Google:

این شرکت غول پیکر جستجوی گوگل با استفاده از برنامه Google Photos این امکان را به کاربران می‌دهد تا عکس‌ها و فیلم‌ها را مستقیماً از داخل برنامه به اشتراک بگذارند، حتی به کاربران امکان ایجاد پیوند و اشتراک‌گذاری آن در بسیاری از سیستم عامل‌های اینترنتی را نیز می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
حیف پول که کسی بدهد برای سیب گاززده ای که حتی یه بلوتوث ساده هم نداره
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۶:۴۱ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
مهندس همین سیب گاز زده بهترین گوشیه جهانه!
بلوتوث نداره؟احتمالا تا حالا با گوشی آیفون کار نکردید.
نه تنها بلوتوث داره بلکه خیلی بیشتر از امکاناتی که اندروید نداره رو داره.
داستان گربه و گوشت...