مبلمان نقش بسیار اساسی در دکوراسیون منزل دارند و نشان دهنده سلیقه فرد است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر شما هم جزو افرادی هستید که از خانه خود خسته شده اید و دوست دارید تغییری در آن ایجاد کنید می توانید با تغییر مبلمان خود فضای خانه را به طور کلی عوض کنید. مبلمان نقش بسیار اساسی در دکوراسیون منزل دارند و نشان دهنده سلیقه فرد است. حتما تا به حال برای شما پیش آمده است که وارد خانه یکی از آشنایانتان شوید و در همان نگاه اول از دکوراسیون خانه حس خوبی گرفته باشید این به دلیل انتخاب مبلمان مناسب و هماهنگ با دکوراسیون منزل است. با ما همراه باشید تا در ادامه به انواع مبلمان بپردازیم.

انواع مبلمان

شاید انتخاب مبلمان برای شما کار دشواری باشد به دلیل اینکه مدل های مختلفی وجود دارند به طور مثال می توان به  مدل مبل راحتی، سلطنتی، کلاسیک، مدرن، چستر،مبل تخت خواب شو،مبل ال اشاره کرد. هرکدام از این مبل ها مزیت های خاص خود را دارند. در این گزارش می خواهیم  شما را با مبل کلاسیک که یکی از پرطرفدارترین مدل ها است آشنا کنیم.

مبل کلاسیک

از دلایل پرطرفدار بودن مبل کلاسیک می توان به سادگی آن در حین زیبایی اشاره کرد. این مدل همیشه محبوب بوده است و می توان گفت هیچ وقت از مد نمی افتد.  برخی از افراد مبل استیل را با کلاسیک اشتباه می گیرند ولی باید به خاطر داشته باشید که مبل کلاسیک دارای منبت کاری هایی بسیار کمتر از مبل استیل است و از لحاظ قیمت هم مبل کلاسیک ارزان تر است.

مبل کلاسیک چه ویژگی هایی دارد ؟

مبل کلاسیک دارای ویژگی هایی است که آن را از سایر مدل ها متمایز کرده است. این مبل توانسته جایگاه ویژه ای را در میان ایرانی ها پیدا کند. اگر تصمیم به  خرید مبلمان کلاسیک شیک دارید  ابتدا بهتر است با مهمترین ویژگی های مبل کلاسیک آشنا شوید

کیفیت بسیار بالای مبل کلاسیک

مبل کلاسیک از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است به دلیل اینکه برای ساخت آن از انواع چوب ها مانند راش و گردو  و برای نشیمن این مبل ها از فوم سرد استفاده می شود. حالا از کجا تشخیص دهید که فوم سرد به کار رفته یا خیر ؟ اگر دست خود را بر روی فوم فشار دادید و به سرعت به حالت اول برگشت، یعنی فوم آن با کیفیت است.

منبت کاری های خاص مبل کلاسیک

مبل کلاسیک، مبلمانی برای خاص پسندان

منبت کاری های مبل کلاسیک بر خلاف مبل سلطنتی و استیل که بسیار شلوغ است، بسیار ساده می باشد و دارای ظرافت خاصی است که چشم همه را به خود خیره می کند. نقش هایی که برای منبت کاری مبل کلاسیک به کار می رود بسیار خاص و کار دست هنرمندان است.

پارچه مبل کلاسیک

انتخاب پارچه هم اهمیت بسیار زیادی دارد. معمولا برای مبل کلاسیک از جنس چرم و پارچه ای استفاده می شود. شما می توانید رنگ پارچه دلخواهتان را با توجه به دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید.  

بهترین مبلمان را از کجا تهیه کنید؟

برای تهیه انواع مبل می توانید به سایت  فروشگاه اینترنتی مبلمان منزل هیواهوم مراجعه کنید. اگر شما هم جزو افراد خاص پسند هستید در سایت هیواهوم شما با تنوع بسیار زیادی از محصولات  خاص روبه رو می شوید که دارای قیمت های بسیار مناسبی هستند. یکی دیگر از ویژگی های این فروشگاه این است که شما هر آنچه که نیاز داشته باشید با همان طرحی که در ذهنتان دارید می توانید سفارش دهید تا در کمترین فرصت برای شما آماده کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار