فرماندار گیلانغرب گفت: حضور کاندیدا‌های سلایق مختلف سیاسی در انتخابات منجر به مشارکت حداکثری مردم و حضور گسترده آن‌ها در پای صندوق‌های رای می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کوروش محمودیان  گفت: نگاه دولت‌های مختلف جهان به مشارکت کشور ما در انتخابات ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ است و در تمام جهان نیز به میزان مشارکت به عنوان یک مقوله بازدارنده برای حکومت‌ها نگاه می‌کنند و مشارکت نیز برای ما بسیار مهم است.

او اظهار داشت: مشارکت مولفه‌های متعددی دارد که یکی از آن‌ها وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و دیگری رضایت و نارضایتی مردم از عملکرد‌ها بر حضور آن‌ها در پای صندوق‌های رای اثرگذار است.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: زیرساخت‌هایی که ما به عنوان زمینه تبلیغاتی ایجاد می‌کنیم حتما اثر گذار است؛ از هم اکنون این زمینه باید از سوی مسئولان و مردم و به خصوص رسانه برای ایجاد شور انتخاباتی فراهم شود که به طور قطع در میزان مشارکت تاثیر دارد.

او ادامه داد: از همه مهم‌تر باید در بین کاندیدا‌ها سلایق مختلف سیاسی وجود داشته باشد و هر کدام پای کار بیایند و اگر قرار باشد قلع و قم‌ها شروع شود و جناح فکری خاصی پای کار بیاید حتما منجر به کم رنگ شدن مشارکت می‌شود.

محمودیان اضافه کرد: همچنین با توجه به بحران کرونا باید شرایط لازم برای حضور ایمن مردم در انتخابات فراهم و زمینه برای حضور مردم در پای صندوق‌های رای فراهم شود.

او گفت: ما باید تلاش کنیم در حوزه انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از اقوام و طوایف مختلف کاندیدا‌ها را پای کار بیاوریم که اگر این انتخابات پررنگ شود به طور قطع انتخابات ریاست جمهوری هم به مراتب ترنشاط‌تر می‌شود.

او اظهار داشت: ما هم جلسات و نشست‌های مختلف را شروع کرده ایم که از طریق متنفذان و معتمدان بتوانیم برای افزایش مشارکت تلاش کنیم.

او ادامه داد: تمام جلب مشارکت در اختیار ما نیست، چون ما خیلی قایل به فرد هستیم و وقتی چهره خاصی رد صلاحیت شود، طرفداران وی در این عرصه حاضر نمی‌شوند از این رو تمام لایه‌های نظام باید کمک کنند و رد صلاحیت‌ها به حداقل برسد تا مردم پای کار بیایند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.