سرپرست معاونت امور توانبخشی سازمان بهزیستی استان همدان از توزیع ۲۵۰ دوز واکسن کرونا برای سالمندان در مراکز شبانه روزی خبر داد.

سیاوش رهبر سرپرست معاونت امور توانبخشی سازمان بهزیستی استان همدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: تا پنجشنبه ۱۴ اسفند ماه سال جاری  دوز ۲۵۰ واکسن از معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان به مراکز شبانه روزی سالمندان داده می‌شود.

او با اشاره به اینکه واکسن کرونا در اولویت اول برای سالمندانی که شرایط بهتر دارند انجام می‌شود افزود: تزریق واکسن کرونا برای سالمندی انجام می‌شود که بیماری زمینه‌ای ندارند.

سرپرست معاونت امور توانبخشی اداره‌کل بهزیستی استان همدان یاد آور شد: پس از سالمندان، به ترتیب مراقبان مراکز سالمندان، بیماران روانی مزمن، معلولان جسمی و حرکتی، معلولان ذهنی و مراقبان این گروه‌ها در اولویت بعدی تزریق واکسن کرونا قرار دارند.

او درادامه بیان کرد: یک هزار و ۳۰۰ نفر در مراکز شبانه روزی بهزیستی استان همدان نگهداری می‌شوند.

سرپرست معاونت امور توانبخشی اداره‌کل بهزیستی استان همدان گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون حدود ۳۰۰ نفر از افرادی که در مراکز شبانه‌روزی به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۱۳ نفر فوت کردند.

او با بیان به اینکه در پیک چهارم فقط دو نفر به کروناویروس مبتلا شدند که هر دو نفر پس از گذراندن دوران بیماری بهبود یافتند، بیان کرد: همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، یک مرکز جدید شبانه روزی سالمندان با یک تیم جدید در همدان راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: بهزیستی ، سالمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.