رئیس اداره صمت دامغان گفت: ۹۴ تُن میوه شامل سیب و پرتقال خریداری و در انبار ذخیره شده است که برای ایام نوروز در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حمید صالحی رئیس اداره صمت دامغان افزود: فروش میوه تنظیم بازار عیدانه در ۱۵ عامل فروش شهرستان دامغان انجام می‌شود.

او ادامه داد: در مجموع استان ۷۵۰ تُن میوه تنظیم بازار برای روز‌های پایانی سال و شب عید در حال ذخیره‌سازی است که ۱۳ درصد از کل میوه تنظیم بازار استان سمنان در دامغان توزیع می‌شود.

صالحی اضافه کرد: سهمیه سیب و پرتقال نوروز ۹۹ این شهرستان در سطح شهر و اتحادیه‌های روستایی موجود در روستا‌ها و شهر‌هایی نظیر امیریه، دیباج و کلاته رودبار توزیع می‌شود.

او تصریح کرد: سهمیه شهرستان دامغان، ۲۹ تن سیب درختی و ۶۵ تن پرتقال است که خریداری و در حال ذخیره سازی است و طبق برنامه ریزی ستاد تنظیم بازار، توزیع میوه از ۲۴ اسفند جاری آغاز و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.

صالحی اظهار داشت: ۸۵۰ تُن کالای اساسی مورد نیاز مردم در آذر، دی و بهمن امسال شامل برنج، تخم‌مرغ، روغن، شکر، مرغ گرم و منجمد توسط فروشگاه‌های عرضه کننده مواد غذایی در شهرستان توزیع شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان از آغاز طرح ویژه بازرسی ایام نوروز خبر داد و گفت: بازرسان این اداره با همکاری بازرسان اتاق اصناف و تعزیرات و بازرسان افتخاری بسیج اصناف در قالب تیم‌های بازرسی به صورت ۲ شیفت صبح و عصر بر واحد‌های صنفی نظارت دارند که این طرح از اول اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.