معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان کرمان از تکمیل زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشگری دلفارد در شهرستان جیرفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رضا بردبار،معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به اینکه زیرساخت‌های گردشگری منطقه دلفارد با اعتباری معادل ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی تکمیل می‌شود، گفت: در این فاز عملیات آب‌رسانی به منطقه مذکور انجام می‌شود.

او اظهار کرد: در فاز قبل عملیات ساخت راه و ورودی به منطقه دلفارد با اعتباری برابر با ۲ میلیارد ریال انجام شد.

بردبار با بیان اینکه آماده‌سازی زیرساخت‌های گردشگری مناطق مختلف استان به طور مستمر در حال پیگیری است، بیان کرد: با توجه به اینکه منطقه نمونه گردشگری دلفارد در یکی از مسیر‌های شاخص گردشگری استان قرار دارد، معرفی و اطلاع رسانی دقیق جاذبه‌های گردشگری این منطقه امری مهم و ضروری است.

او اظهارکرد: در منطقه ییلاقی دلفارد می‌توان جاذبه‌های دیدنی با چشم‌اندا‌هایی زیبا و بکر را به واسطه حضور رودخانه‌ها، آبشارها، باغ‌ها و نیز کوه‌ها و ارتفاعات زیبا و چشم‌نواز آن مشاهده کرد و این منطقه به‌دلیل همین طبیعت مطبوع، یکی از پرترددترین روستا‌های شهرستان جیرفت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار