رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست و اولویت مجلس یازدهم توجه به استان‌های محروم است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران  جوان، معین الدین سعیدی نماینده چابهار در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای تبصره ۳ ماده واحده لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: وضعیت استان سیستان و بلوچستان به شکلی است که واژه محرومیت نمی‌تواند نمایانگر مشکلات این حوزه باشد.

نماینده مردم چابهار افزود: مردم سیستان و بلوچستان تنها مردمان این سرزمین هستند که از شرق، غرب، شمال و جنوب در مقابل دشمن ایستاده اند، لذا انتظار می‌رفت در جریان بررسی بند (الف) تبصره ۳ این لایحه در کنار استان خوزستان، به سیستان و بلوچستان نیز توجه می‌شد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اظهارات این نماینده گفت: امکانات کمتر و بیشتر را در برخی از استان شاهدیم، لذا نمایندگان می‌توانند در جریان رسیدگی به بودجه سال ۱۴۰۰ پیشنهاداتی را برای استان‌های خود مطرح کنند. درست نیست که همه موضوعات و مشکلات را به یک بند از بودجه تسری دهیم.

رئیس مجلس بیان  کرد: ما در بند‌ها و تبصره‌های مختلف به مناطق محروم استان‌های سیستان و بلوچستان و خوزستان توجه کردیم و منابعی را اختصاص دادیم. سیاست و اولویت مجلس یازدهم توجه به استان‌های محروم است، لذا به گونه‌ای صحبت نکنید که برداشت‌های نادرست از مصوبات مجلس پیش بیاید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار