دونده فارسی موفق به کسب مقام سوم رقابت‌های داخل سالن باشگاه‌های کشور شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبداللهی مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز، گفت: در روز نخست مسابقات دوومیدانی داخل سالن باشگاه‌های کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، مسلم نیادوست دونده شیرازی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در ماده ۱۵۰۰ متر با زمان ۳ دقیقه و ۵۵ ثانیه و ۳۱ صدم ثانیه به مدال برنز دست یافت.

او، بیان کرد:  در این ماده امیر مرادی از باشگاه سایپا با زمان ۳ دقیقه و ۵۰ ثانیه و ۹۴ صدم ثانیه قهرمان شد و سید امیر زمانپور دیگر دونده فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با زمان ۳ دقیقه و ۵۲ ثانیه و ۷۹ صدم ثانیه بر سکوی نائب قهرمانی ایستاد.

عبداللهی، تصریح کرد: در ماده ۶۰ متر این رقابت‌ها بنیامین یوسفی دیگر ورزشکار استان فارسی تیم عقاب نیروی هوایی با زمان ۶ ثانیه و ۹۸ صدم ثانیه به کسب جایگاه پنجمی بسنده کرد.

در این ماده حسن تفتیان از تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد، رضا قاسمی از فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و علی قاسم بابایی از تیم سایپا به ترتیب اول تا سوم شدند.

در مسابقات روز نخست بانوان سارا ندافی بانوی دونده شیرازی در ماده ۶۰ متر با مانع با پشت سر گذاشتن تمامی رقبا، مدال طلا را از آن خود کرد.

رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن باشگاه‌های کشور در دو بخش مردان و بانوان دوشنبه یازدهم اسفندماه در سایر ماده‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار