کشتی‌گیر عنوان دار جهان و المپیک گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برای سال ۹۹ نمی‌شود به کسی نمره داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رضایی نایب‌قهرمان المپیک ۲۰۰۴، نفر سوم رقابت‌های جهانی، دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی و قهرمان و نایب‌قهرمان ۲ دوره رقابت‌های کشتی آزاد آسیا که هم‌اکنون به‌عنوان رئیس انجمن کشتی ناشنوایان فعالیت می‌کند درباره هفت‌سین ایرانی اظهار داشت: سکه به‌عنوان سین مدرن بهترین سین سفره هفت‌سین و سیب نماد سلامتی و زیبایی است که نشان از دوری از گزند و آسیب دارد.

نایب‌رئیس پیشین فدراسیون کشتی بابیان اینکه نه‌تن‌ها به علیرضا رضایی، بلکه به هیچ‌کس نمی‌توان باوجود شرایط سختی که کرونا تحمیل کرد، نمره داد، اظهار داشت: سال پرکاری را پشت سر نگذاشتم که مفصل به ارزیابی خود بپردازم، اما همواره شاکر خداوند هستم و می‌دانم همه مردم اذیت شدند و همه‌چیز به حالت انفعال درآمده بود و حتی متوقف‌شده بود، بااین‌حال از همسرم پانزده از بیست دریافت کردم.

وی تصریح کرد: بودن در کنار خانواده با سلامتی کامل، بزرگ‌ترین نعمتی است که این روز‌ها همه قدر و ارزش آن را بهتر درک می‌کنند و از دست دادن عزیزان دور و نزدیکی که با شنیدن خبر پرکشیدنشان متأثر می‌شویم تلخ‌ترین اتفاق سالی که گذشت بود.

سخنگوی سابق فدراسیون کشتی درباره برنامه‌های خود در سال ۹۹ گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌هایی که باید رعایت می‌کردیم، از ورزش حرفه‌ای به دور بودم و تحلیل رفتم. مطمئنم این موضوع تأثیر بسیار بدی روی همه، به‌خصوص ورزشکاران داشته و شاید به توان آن را نوعی پسرفت قلمداد کرد.

رضایی بابیان اینکه نوروز‌های گذشته سریال پایتخت را دنبال می‌کرده، خاطرنشان کرد: سریال نون خ نیز از دیگر برنامه‌های نوروزی بود که همراه با خانواده دنبال می‌کردم و از آن لذت می‌برم.

میناوند و انصاریان گل‌های پرپر شده ورزش در سال ۹۹ بودند

وی قهرمانی امین طاهری را در انتخابی تیم ملی از مهم‌ترین رویداد‌های ورزشی سال ۱۳۹۹ عنوان کرد و افزود: باوجود آسیب‌دیدگی‌های مختلف، طاهری سال‌ها برای رسیدن به دوبنده تیم ملی تلاش کرد، در مسابقات انتخابی خوش درخشید و برای من بسیار خوشحال‌کننده بود.

رضایی در پاسخ به این سؤال پس از شنیدن کلمات و نام‌های زیر نخستین چیزی که در ذهنش تداعی می‌شود، چیست، گفت: دوبنده تیم ملی: افتخار بزرگ، خانه کشتی؛ روز‌های خاطره‌انگیز، المپیک: آخر دوران ورزشی، کرونا: بلای خانمان‌سوز، مهرداد میناوند و علی انصاریان: گل‌های پر پرشده ورزش.

نایب‌قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن با اشاره به اینکه هر بهار، آغازی دوباره را در ذهنش تداعی می‌کند، خاطرنشان کرد: امیدوارم سال ۱۴۰۰ را به‌خوبی شروع و به پایان برسانیم و هر چه زودتر همه مردم در طرح واکسیناسیون پیشگیری از کرونا شرکت کنند و درنهایت این بیماری ریشه‌کن شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار