تاکید علیرضا دبیر به حضور مدرسین انستیتو کشتی در مراکز استان‌ها

در راستای تحقق اهداف فدراسیون کشتی جلسه هم اندیشی کمیته‌های انستیتو کشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه هم اندیشی کمیته‌های انستیتو کشتی در محل این مرکز علمی برگزار شد. این جلسه با حضور نمایندگان کمیته‌های مختلف انستیتو کشتی و رئیس و دبیر فدراسیون برگزار شد.

علیرضا دبیر در این جلسه گفت: با توجه به رویکرد جدید فدراسیون تیم مدرسین انستیتو باید استان به استان حضور یابند و دیگر کار آموزش مانند قبل نباشد که نفرات از شهرستان‌ها به تهران بیایند یا چند استان در یک استان جمع شوند و فدراسیون کشتی مقرر کرده است تا مدرسین انستیتو کشتی در مراکز استان‌ها حضور پیدا کند.

وی ادامه داد: آموزش‌ها باید یکسان و همسان سازی شود و این طرح به صورت یکپارچه در کل کشور به اجرا درآید و دو موضوع برای ما مهم است یک همراهی و پویا بودن روسای هیئت‌های کشتی و دو اینکه نسبت به دانش افزایی مربیان، پرورش و بروز کردن آن‌ها اقدام اساسی شود.

کامبیز مرادی رئیس انستیتو کشتی نیز در مورد این جلسه گفت: نشست هم اندیشی و هماهنگی کمیته‌های تخصصی انستیتو بین المللی کشتی با حضور جمعی از رؤسا، دبیر‌ها و اعضای کمیته ها، شامل کمیته‌های استعدادیابی، کمیته آنالیز، کمیته تغذیه، کمیته روانشناسی، کمیته پژوهش و سایر کمیته‌ها انجام شد.

وی ادامه داد: جمعی از پیشکسوتان، مربیان و محمدحسن محبی و علیرضا رضایی از قهرمانان جهان و المپیک بعنوان مهمان ویژه در این جلسه حضور داشتند و این نفرات نقطه نظرات خود را ارائه دادند و بنده نیز برنامه‌های اصلی و چشم انداز و کلیات برنامه‌ها و اهداف انستیتو و سیاست‌های فدراسیون کشتی را ارائه دادم.

مرادی تصریح کرد: در این نشست صمیمی در مورد موضوعات ارائه شده بحث و اظهار نظر شد و به امید خدا در جلسات بعدی با حضور کمیته‌های تخصصی و بررسی برنامه‌ها به صورت تخصصی به جمع بندی خواهیم رسید و پس از آن کار را آغاز خواهیم کرد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار