رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج گفت:۲۲ باب مغازه غیرمجاز سیلندر پرکنی در سنندج پلمب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، تورج سلطنت‌پوری رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج گفت: برخی از مشاغل در سطح شهر وجود دارد که می‌توانند برای سلامت شهروندان خطرآفرین باشد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج عنوان کرد: مغازه‌های سیلندر پرکنی غیرمجاز از خطرآفرین‌ترین مشاغل در مناطق مسکونی هستند.

او بیان کرد: با توجه به غیراستاندارد، غیرقانونی و خطرساز بودن واحد‌های سیلندر پرکنی و انبار کپسول در سطح شهر و نواحی منفصل شهری براساس بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها؛ واحد‌های غیرمجاز فعال سیلندر پرکنی باید پلمب شوند.

سلطنت‌پوری در همین راستا از پلمپ ۲۲ واحد مغازه غیرمجاز سیلندر پرکنی در سنندج خبر داد و اظهار داشت: این واحد‌ها به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کردند که پس از شناسایی تمامی آن‌ها در سطح شهر و نواحی منصل شهری پلمب شدند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج تاکید کرد: برای واحد‌های سیلندر پرکنی به هیچ عنوان مجوز صادر نخواهد شد و فعالیت این مغازه غیرمجاز و غیرقانونی است.

سلطنت‌پوری تصریح کرد: در صورت فعالیت این واحد‌های غیرمجاز با متخلفان برخورد قانونی شده و واحد غیرمجاز نیز پلمب خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.