۳۰۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل محور میاندوآب- سرچم اختصاص یافت

نماینده مردم میاندوآب در مجلس گفت: برای تکمیل محور سرچم- میاندوآب سه هزار میلیارد ریال اعتبار از منابع دولتی و سه بانک عامل اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، مهدی عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی امروز در آئین کلنگ زنی چهار پروژه آموزشی و ورزشی در شهرستان میاندوآب  اظهار کرد: برای تکمیل محور سرچم- میاندوآب سه هزار میلیارد ریال اختصاص یافته که یک هزار میلیارد ریال آن از سوی سازمان برنامه و بودجه و دوهزار میلیارد ریال نیز توسط بانک‌های رفاه کارگران، توسعه تعاون و ملت اختصاص یافته است.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جذب اعتبار برای راه‌سازی از بانک غیرممکن است، ولی با پیگیری‌های زیاد به نتیجه رسیده است، گفت: از این اعتبار یک هزار میلیارد ریال به پیمانکار پروژه داده شده است و این در حالیست که پیش از این پولی داده نشده بود.

وی با اشاره به اینکه امسال در مجموع برای عملیات راه‌سازی در میاندوآب پنج هزار میلیارد ریال تخصیص یافته است، افزود: عملیات اجرایی محور میاندوآب-شاهین دژ جهت چهار بانده شدن تا پایان محدوده روستای آیدیشه پیمان‌سپاری شده است.

راه اندازی کارخانه تولید فولاد در میاندوآب

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی به راه اندازی کارخانه تولید فولاد در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی کارخانه تولید فولاد در شهرک صنعتی شهر چهاربرج جذب شده که در روز‌های آینده عملیات اجرایی آن در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار و با اشتغالزایی برای یک هزار نفر آغاز می‌شود.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد فرصت‌های اشتغال یکی از مطالبه‌های جوانان میاندوآبی است، گفت: این مهم در حال محقق است و باید همه مردم در این زمینه همکاری لازم را برای دلگرمی و امید سرمایه‌گذار داشته باشند.

وی اظهار کرد: به دنبال بهره‌برداری از این واحد تولیدی سایر فرصت‌های شغلی مثل راه‌اندازی هتل و یا سایر واحد‌های تولیدی ایجاد می‌شود که باید این فرصت را غنیمت شمرده و در جهت تحقق زودهنگام آن همگان تلاش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.