عبدخانی گفت:با استفاده از ظرفیت‌های موجود و هم افزایی با سایر دستگاه‌ها، شاهد اجرای هرچه بهتر طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عزت اله عبدخانی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از تداوم گشت‌های مشترک با سایر دستگاه‌ها در ایام پایانی سال خبر داد و گفت: هماهنگی‌های لازم جهت انجام گشت‌های مشترک تلفیقی بین بازرسان صمت با سایر دستگاه‌های اجرایی پیش بینی شده و نظارت بر اولویت‌های کالایی و خدماتی در این ایام در فرآیند نظارت و بازرسی با جدیت دنبال خواهد شد.

او بر ضرورت حفظ آرامش بازار در ایام پایانی سال تأکید کرد و افزود: از ۱۵ بهمن ماه طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ در دو بخش کالایی و خدماتی آغاز گردیده که تا ۳۰ فروردین سال بعد تداوم خواهد داشت.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان با اشاره به برنامه‌های مدون نظارتی در پایان سال به ویژه به منظور نظارت بر میوه شب عید و عرضه اقلام اساسی، اظهار کرد: رصد سیستمی زنجیره کالا‌های اساسی از طریق سامانه‌های جامع تجارت و انبار باید در اولویت قرار گیرد.

او بر نقش محوری اتحادیه‌ها، اصناف و انجمن‌ها در حفظ حقوق مصرف کنندگان تأکید کرد و ادامه داد: با استفاده از ظرفیت‌های موجود و هم افزایی با سایر دستگاه‌های متولی، شاهد اجرای هرچه بهتر طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان خواهیم بود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.