فارس، معین خانه‌های قرآنی آسیب‌دیده از زلزله سی‌سخت

مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان فارس گفت: این استان به عنوان معین تعمیر و نوسازی خانه‌های قرآنی روستایی آسیب‌دیده از زلزله سی‌سخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدحسین اسلامی با اشاره به اینکه در زلزله اخیر سی‌سخت، ۱۵ خانه قرآنی روستایی آسیب دید، گفت: با توجه به همجواری فارس و کهگیلویه و بویراحمد، اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور، فارس را معین بازسازی و مرمت این خانه‌ها قرار داده است.

او با بیان اینکه البته اتحادیه تشکل‌های قرآنی تهران هم به‌عنوان پشتیبان انتخاب شده است، گفت: در بازدید‌هایی که از خانه‌های قرآن آسیب دیده سی‌سخت داشتیم، ۷ خانه قرآن نیازمند بازسازی کامل شناسایی شده است.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس با بیان اینکه برای بازسازی و مرمت این خانه‌های قرآنی، پیگیری‌هایی از طریق ستاد اجرایی فرمان امام داشته‌ایم، گفت: هم‌اکنون در حال شناسایی مابقی خانه‌های قرآن روستایی در سی سخت هستیم تا با سنجش نهایی، اقدامات مورد نیاز هم ارزیابی و مشخص شود.

اسلامی با یادآوری اینکه قریب به دو روز قبل معین بودن استان فارس از سوی اتحادیه کشور اعلام شده است، گفت: تلاش می‌کنیم تا برای بازسازی خانه‌های قرآن روستایی سی سخت هم از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان امام و هم کمک‌های خیران و نیک‌اندیشان و قرآن‌دوستان بهره گیریم.

او افزود: نیک‌اندیشان و خیران و قرآن‌دوستان می‌توانند برای کمک به بازسازی خانه‌های قرآنی روستایی سی‌سخت که در زلزله اخیر آسیب دیده‌اند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۵۳۹۶- ۱۸۴۳- ۰۶۱۲- ۶۲۲۱ به نام مؤسسه قرآنی مدینةالنبی (ص) شیراز واریز کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار