نشان برنز کشتی گیر فارس در رقابت‌های اوکراین

محمدرضا مختاری بر سکوی سوم پیکار‌های بین المللی اوکراین ایستاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، موسایی رییس هیات کشتی استان فارس گفت: در روز دوم رقابت‌های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین، محمد رضا مختاری فرنگی کار فارسی در مسابقه رده بندی وزن ۷۲ کیلوگرم با نتیجه قاطع ۱۲-۳ پرویز نصیب اف از اوکراین را شکست داد و به نشان برنز دست یافت.

او افزود: محمدرضا مختاری دارنده مدال نقره نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۶ در دور نخست این رقابت‌ها مقابل مالخاز آمویان قهرمان جوانان جهان از ارمنستان با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت.

موسایی اضافه کرد: مختاری در این گروه با نتیجه هشت -یک آندری کولیک از اوکراین را مغلوب کرد و جواز حضور در دیدار رده بندی را کسب کرد.

مختاری علاوه بر کسب مدال برنز نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۶، نشان برنز رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام لوبومیر ایوانوویچ صربستان در سال ۹۸ را نیز در کارنامه دارد.

پیکار‌های بین المللی کشتی فرنگی و آزاد جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین، یکشنبه دهم اسفندماه با معرفی نفرات برتر پنج وزن دوم در شهر کی یف به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار