دختری آمریکایی که به مناسبت روز شکرگذاری بینی‌اش را برای انداختن حلقه سوراخ کرده بود، تا مرز مرگ رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن آمریکایی از شهر نیویورک پس از ابتلا به عفونت ناشی از سوراخ کردن برای گذاشتن حلقه در بینی‌اش به مناسبت  روز شکرگذاری، پیوند کبد انجام داد. دانا اسمیت، ساکن کوئینز شهر نیویورک، پس از سوراخ کردن بینی‌ خود و قرار دادن حلقه در معرض عفونت باکتریایی قرار گرفت.

حدود یک ماه پس از سوراخ کردن بینی، اسمیت درد معده را تجربه کرد، اما به دلیل همه گیری ویروس کرونا از مراجعه به بیمارستان خودداری کرد. اسمیت در مصاحبه‌ای گفت" از درد شدید شکم رنج می‌بردم و اشتهای خود را از دست داده بودم. وی افزود: "من به دلیل بیماری همه گیر کرونا نمی‌خواستم به بیمارستان بروم. اما درد آنقدر بد شد که مجبور شدم به بیمارستان بروم. "

در اصل، خواهرش او را در تاریخ ۱۲ ژانویه به مرکز پزشکی لانگ آیلند منتقل کرد، جایی که پزشکان فهمیدند که وی دارای هپاتیت حاد B است و نیاز به پیوند فوری کبد دارد. به گفته پزشکان، هپاتیت حاد نوعی بیماری است که به سرعت پس از عفونت با ویروس‌های هپاتیت رخ می‌دهد و در صورت عدم درمان سریع، ممکن است منجر به مرگ شود.

هپاتیت حاد

اسمیت را به بیمارستان دانشگاه North Shore منتقل کردند و در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دادند، تا اینکه پیوند انجام شود. در طی ۴۸ ساعت یک اهدا کننده پیدا شد و وی در ۱۷ ژانویه تحت عمل جراحی قرار گرفت. اگرچه پزشکان به سرعت وضعیت اسمیت را تشخیص دادند، اما در ابتدا علت هپاتیت B یک راز بود، اما با گذشت، زمان معاینات پزشکی نشان داد که ویروس کبد در طی سوراخ شدن بینی به وی منتقل شده است. اسمیت به همه بیماران توصیه کرد که با وجود ادامه بیماری همه گیر، در هنگام احساس درد از مراجعه به بیمارستان دریغ نکنند، زیرا این تاخیر ممکن است باعث مرگ آنان شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار