مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۳ هزار نفر به عنوان هنرمند صاحب کارت و مجوز، دارای غرفه دایمی در بازار مجازی صنایع دستی استان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،احمد حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی  با اشاره به رونمایی از شبکه و فضای مجازی صنایع دستی استان به آدرس www.saraycrafts.ir گفت:این شبکه مجازی حدود ۶ ماه گذشته با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان راه‌اندازی و ۲ هفته پیش با حضور مسئولان استانی و تعدادی از هنرمندان صنایع دستی رونمایی شد.

اوبا بیان اینکه بازار اینترنتی صنایع دستی استان با سه رویکرد معرفی، آموزش و فروش راه‌اندازی شده است افزود:در این بازار مجازی بیش از ۸۵ نوع صنایع‌دستی استان معرفی می‌شوند و آتلیه تخصصی برای عکاسی تمام آثار هنری تعبیه شده که تاکنون حدود یک هزار عکس بارگذاری شده است.

او با اشاره به اینکه در داخل این بازار آثاری که مهر اصالت دارند به صورت شاخص‌تری معرفی می‌شوند گفت:در بخش آموزش، کلاس‌های مجازی صنایع دستی تعبیه شده است که به مباحث آموزشی در آن می‌پردازد و بخشی نیز مربوط به شهر‌های جهانی و شهر‌های ملی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: این سازمان قراردادی با اداره پست برای ارسال بسته‌های پستی به سراسر کشور منعقد کرده است و براساس قرارداد تجارت الکترونیک مشتری‌ها چنانچه تمایل به عودت کالا داشته باشند، می‌توانند آن را مرجوع کنند.

حمزه زاده یادآوری کرد: در زمان کنونی این سایت به زبان فارسی تنظیم شده است و تلاش می‌شود بعد از رفع تحریم‌ها و امکان اتصال به بازار جهانی به زبان انگلیسی نیز ترجمه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.