فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف حدود ۴۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد انتقال محموله‌ای قاچاق به استان ایلام را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مسیر تردد خودرو پژو ۴۰۵ حامل محموله قاچاق در محور کرمانشاه - کوزران شده و پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به توقیف و مهار خودرو شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی‌های انجام شده از خودرو توقیفی، نزدیک به ۴۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

جاویدان با اشاره به دستگیری راننده خودرو و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم، از انتقال خودرو توقیفی به پارکینگ خبر داد.

او گفت: مبارزه با پدیده قاچاق جزو مهمترین اولویت‌های پلیس کرمانشاه به شمار می‌رود.

نوبت‌دهی تعویض پلاک اینترنتی شد

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: از امروز نوبت‌دهی تعویض پلاک در شهرستان‌های اسلام آبادغرب و سرپل‌ذهاب اینترنتی شده است.

کیومرث غلامی افزود: در روز‌های پایانی سال با افزایش درخواست خدمات تعویض پلاک در مراکز سرتاسر استان مواجهه هستیم که به همین دلیل ساعت کار این مراکز افزایش یافته است.

او به افزایش ۲ ساعته ساعات کار مراکز تعویض پلاک استان از روز‌های شنبه تا چهارشنبه خبر داد و گفت: ساعت کار از هشت صبح تا ۱۴ به ۱۶ افزایش یافته که از این ساعت درب مراکز تعویض پلاک بسته می‌شود و تا آخرین نفر خدمات دریافت می‌کنند؛ روز‌های پنجشنبه هم از ساعت ۱۲ تا ساعت ۱۴ همین کار انجام می‌شود.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه ادامه داد: نوبت‌دهی تعویض پلاک از امروز در شهرستان‌های اسلام آبادغرب و سرپل‌ذهاب اینترنتی شده که متقاضیان با مراجعه به سایت «راهور ۱۲۰» یا اپلیکیش «پلیس من» و وارد شدن به سامانه نوبت‌دهی اینترنتی می‌توانند روز و ساعت مدنظر خود را رزرو کنند.

او همراه داشتن ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراجعه به مراکز تعویض پلاک را از الزامات دانست و گفت: همشهریان در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فقط در ساعت و تاریخی که در نوبت‌دهی اخذ شده مراجعه کنند .

کشف کالا و تعداد زیادی احشام قاچاق در نوار مرزی

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: با تلاش مرزداران شهرستان‌های پاوه و قصرشیرین مقدار زیادی کالا و تعداد زیادی احشام قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

یحیی الهی گفت: نیرو‌های هنگ مرزی شهرستان‌های پاوه و قصرشیرین در عملیات‌های جداگانه‌ای موفق به کشفیات قابل توجهی شده و قاچاقچیان را از دست یابی به اهدافشان بازداشتند.

او ادامه داد: در این عملیات‌ها که در ۴۸ ساعت اخیر انجام شده سه هزار و ۴۶۰ دست پوشاک، یک هزار و ۴۰۰ متر پارچه، یک هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت، ۲۰۰ کیلو مغز فندق، ۵۶ دستگاه وسایل برقی صنعتی و هشت عدد کیسه خواب قاچاق کشف شد.

سردار الهی افزود: با تلاش مرزبانان قصرشیرین و پاوه ۱۷ راس گوساله و ۱۲ راس دواب قاچاق کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده در نقاط مرزی استان را بیش از ۱۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: در این راستا ۲ دستگاه خودرو توقیف و سه قاچاقچی نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار الهی مبارزه با پدیده قاچاق و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان را جزو مهمترین برنامه‌های مرزبانی استان کرمانشاه اعلام کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.