رئیس مجمع نمایندگان خوزستان:

بحث قرنطینه خوزستان موضوع سیاسی نیست

حسینی با اشاره به وضعیت نامطلوب خوزستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا گفت: بحث قرنطینه موضوع سیاسی نیست، اما به اعمال آن امیدی نداریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید کریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در خصوص آخرین وضعیت تصمیم‌گیری برای قرنطینه و تعطیلی ۲ هفته‌ای استان، گفت: با توجه به اینکه بحث لزوم تعطیلی و قرنطینه یک موضوع سیاسی نیست، اما چندان امیدی به تصویب و اعمال آن نداریم.

او بیان داشت: دولت اگر بخواهد برای تعطیلی و قرنطینه خوزستان تصمیم‌گیری کند، باید نظر کارشناسان و مدیران استانی را بگیرد و بر اساس آن قضاوت کند، وقتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، روسای بیمارستان‌های خوزستان و مسئولان بهداشتی، وضعیت خوزستان را توضیح می‌دهند و خواهان قرنطینه و تعطیلی استان می‌شوند، یعنی دیگر این یک مساله سیاسی نیست.

حسینی افزود:برای تصمیم‌گیری در خصوص وضعیت خوزستان، دولت نظر مسئولان بهداشت و کارشناسان را جویا شود و هرچه که نظر این مسئولان باشد، ما نیز موافق هستیم و مطیع آن کار کارشناسی خواهیم بود.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان وضعیت کنونی استان را نامطلوب و وخیم توصیف کرد و اظهار داشت: با تعطیل نشدن استان، ممکن است وضعیت دشوارتر شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۴:۱۱ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
درست میگن موضوع اقتصادیه.
معلومه که نگران اوضاع اقتصادی خودشون هستن.
Iran (Islamic Republic of)
اهوازی
۱۲:۴۸ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
چرا تعارف می کنید بیاید یکبار رو راست بگید اگر دو هفته تعطیل کنیم اقتصاد ایران فلج میشه شما که آمدید بیشتر اصناف بستید بازار بستید ولی اگر یکبار شب در سطح شهر اهواز تردد می کردید متوجه می شوید دست فروش ها چه غوغایی می کنند مردم هجوم میارن برای خرید ایکاش یکم وقت میزاشتین پای درد دل کادر پزشکی می نشستین آن وقت متوجه می شدید چه فاجعه انسانی در بیمارستان ها داره اتفاق می افته
نمایندگان مجلس کادر پزشکی خسته شده توان ندارن درک کنید هیچ کاری بهتر از تعطیلی نیست وگرنه منتظر بدتر از این باشید
Iran (Islamic Republic of)
طاهری
۰۹:۳۰ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
چرا این مسئولان همه چی را با هم قاطی میکنن؟؟ آخه پای جون مردم درمیونه، چرا همه نماینده های خوزستان هم صدا نمیشن؟ وقتی نظرات پزشکی و کارشناسی هست، چرا دولت گوشش بدهکار نیست؟ نسل کشی به معنای واقعی داره اتفاق میوفته