مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان از تحقق ۷۰ درصدی برنامه بازگرداندن واحد‌های راکد صنعتی به چرخه تولید خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، احمد خسروی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: هر طرحی که پروانه بهره‌برداری دریافت و فعالیت تولیدی آن در شهرک‌های صنعتی آغاز می‌شود به حال خود رها نمی‌شود.

او اضافه کرد: به این طرح‌ها و واحد‌های تولیدی از سوی معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان خدماتی هم، چون آموزش و در صورت ایجاد مانع و مشکلی عارضه‌یابی ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان با بیان اینکه برای بازگشت واحد‌های راکد به چرخه تولید هزینه می‌کنیم، افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده امسال قرار شده ۴۷ واحد راکد مستقر در شهرک‌های صنعتی را به چرخه تولید باز گردانیم.

خسروی یادآور شد: تاکنون ۳۳ واحد به چرخه تولید بازگشتند که این میزان بیانگر تحقق ۷۰ درصدی برنامه مذکور در استان است.

او اظهار داشت: از دیگر اقداماتی که توسط شرکت شهرک‌ها در راستای توانمندسازی و تقویت تولید انجام می‌شود برگزاری تور‌های صنعتی، مدیریت بورس و صادرات محصولات واحد‌های تولیدی موجود در شهرک‌های صنعتی استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: از ابتدای تاسیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان یعنی از سال ۷۱ تاکنون یک هزار و ۲۵۰ قرارداد واگذاری زمین به متقاضیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی منعقد شده است.

خسروی با بیان اینکه تاکنون ۸۰۵ واحد از قرارداد‌های منعقد شده در شهرک‌های صنعتی استان به بهره برداری رسیده است، افزود: اشتغال این واحد‌ها هم بیش از ۱۰ هزار نفر است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.