استاندار خراسان رضوی و مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان رسیدگی به کمبود‌ها و مشکلات شهرک شهید رجایی از مناطق حاشیه شهر مشهد را در قالب طرح‌های بازآفرینی شهری آغاز کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی  برای رفع مشکلات ساخت بیمارستان در منطقه شهرک شهید رجایی مشهد با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و چند نفر دیگر از مسئولان مرتبط عالی رتبه در تهران به صورت تلفنی گفتگو کرد و هماهنگی‌ها برای عملیاتی کردن ساخت بیمارستان مزبور و نیز حل مشکلات فاضلاب منطقه و دیگر مسائل موجود را انجام داد.


او در سخنانی افزود: چهارچوب رسیدگی به مشکلات شهرک شهید رجایی مشهد در قالب طرح باز آفرینی شهری امروز تعیین شد و پس از آن با تدوین برنامه‌های مختلف این طرح‌ها عملیاتی می‌شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: همین الگو برای ساماندهی مشکلات و کمبود‌ها در سایر محلات و مناطق حاشیه نشین شهر مشهد اجرا خواهد شد.


معتمدیان بیان کرد: طرح‌های بازآفرینی در ۱۱۷ محله مشهد اجرا می‌شود که ۷۸ محله از این تعداد در مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد استقرار دارند.


او تصریح کرد: بیش از ۷۰۰ پروژه عمرانی و زیر بنایی در قالب طرح‌های باز آفرینی شهری در مناطق حاشیه‌ای مشهد در حوزه‌های بهداشتی و درمانی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و تاسیسات زیر بنایی اجرا خواهد شد.


معتمدیان بیان کرد: در شرایط کنونی که شاهد تخلیه روستا‌ها و سکنی گزیدن اهالی آن‌ها در حاشیه شهر‌ها هستیم باید معضلات حاشیه نشینی مدیریت و ساماندهی شود تا مانع از گسترش حاشیه نشینی شویم.

انتهای پیام// ف.غ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.