رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به بارش برف در محورهای غرب، جنوب غرب و شمال استان، گفت: رانندگان در صورت ضرورت تردد در این محورها تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ اصغر زارع رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های استان اصفهان، اظهار کرد: بارش برف هم‌اکنون محور‌های غرب، جنوب غرب از جمله شهرستان سمیرم، جنوب و شمال استان را فراگرفته است و در برخی مناطق از جمله اردستان و اصفهان باران می‌بارد.

او با بیان اینکه گردنه‌های ملااحمد و ظفرقند "محور‌های نائین-اردستان برفی است، افزود: مشکل خاصی تا این ساعت گزارش نشده و تردد در همه محور‌ها روان است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه پدیده مه‌آلودگی در جاده‌ها نیست، اما کاهش دید در اثر بارندگی وجود دارد، گفت: به رانندگان توصیه می‌شود که با توجه به همه‌گیری کرونا از تردد غیرضروری خودداری کرده و یا پیش از مسافرت از وضعیت راه‌ها اطلاع کسب کنند.

سرهنگ زارع با تاکید بر لزوم استفاده از لوازم و تجهیزات زمستانی، چراغ‌های مه شکن و زنجیر چرخ برای تردد در محور‌های کوهستانی، افزود: رانندگان با توجه به لغزندگی سطح جاده‌ها ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سبقت غیر مجاز و تغییر ناگهانی مسیر خودداری کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان خاطرنشان کرد: برخی رانندگان نیز زنجیر چرخ به همراه دارند، اما روش استفاده از آن را نمی‌دانند از این رو به رانندگان توصیه می‌شود پیش از سفر استفاده از زنجیر چرخ را بیاموزند.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.