معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کمبودی برای کالا‌های اساسی در شب عید وجود نخواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست مشترک تنظیم بازار استان اظهار داشت: کمبودی برای کالا‌های اساسی در شب عید وجود نخواهد داشت و همزمان با بازار شب عید، کالای مورد نیاز بازار به موقع عرضه می‌شود.

او افزود: در بازار شب عید سال ۹۹ غرفه‌های توزیع میوه، جانمایی مناسبی نداشت و به همین علت، توزیع میوه در مناطق مختلف براساس برنامه زمان بندی انجام نشد و در همین راستا برای تامین و عرضه به‌موقع میوه تنظیم بازار شب عید باید میوه در زمان مناسب و با قیمتی پایین‌تر از بازار به دست مردم برسد.


بیشتر بخوانید


نصیری اضافه کرد: امسال با توجه به افزایش قیمت میوه، مردم شهرستان‌ها از این طرح استقبال می‌کنند و باید میوه مورد نیاز آن‌ها به‌موقع در بازار عرضه شود.

او ادامه داد: سایر کالا‌های اساسی مورد نیاز استان مانند قند، شکر، روغن خوراکی و برنج به‌میزان کافی در انبار‌ها موجود است و مردم در این رابطه نگرانی نداشته باشند.

نصیری گفت: بنا بر پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت، برای ستاد‌های تنظیم بازار در سطح کشور منطقه‌بندی مشخص می‌شود و براساس پیشنهادات اولیه، استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر در یک منطقه قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
به موقع عرضه میشه ولی اینقدر گرونه نمیشه خرید