شهدای قشقایی برای شکست فولاد نوین اهواز در جام حذفی آماده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در مرحله سوم جام حذفی فوتبال ایران تیم‌های شهدای قشقایی شیراز و فولادنوین اهواز، ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز پنج شنبه هفت اسفندماه به میزبانی ورزشگاه پارس شیراز به مصاف هم خواهند رفت.

داریوش هرمزی سرمربی قشقایی گفت: ما جام حذفی را جدی می‌گیریم چرا که، چون پیش از شروع لیگ دسته یک بازی‌های تدارکاتی مناسبی نداشتیم و تازه به روند قابل قبولی دست پیدا کرده و بازیکنان به هارمونی مناسب برای کسب نتایج مورد نظر هواداران رسیده اند.

او افزود: تیم قشقایی در زمانی که در لیگ دسته یک فوتبال متحمل ۴ شکست پیاپی شد باعث شد هواداران از این تیم نا امید شوند، اما امروز خوشحالیم روند نتیجه گیری هفته‌های اخیر موجب شادی هواداران فهیم قشقایی شده و بدنبال این هستیم نوار پیروزی‌های تیم با برد مقابل فولاد نوین در جام حذفی و چوکا تالش در لیگ دسته یک ادامه پیدا کند.

داریوش هرمزی گفت: فولاد نوین تیم با شخصیتی است که از دو مهاجم خطرناک و با سابقه لیگ برتر مثل حجت چهارمحالی و سجاد فیض اللهی بهره می‌برد و بازیکنان دیگری در این تیم با سوابق ملی هستند که این کار ما را برای کسب پیروزی سخت می‌کند و فولاد تیمی با ساختار حرفه‌ای در آسیا است، ولی بازیکنان قشقایی این تیم دست کم نخواهند گرفت.

سرمربی شهدای قشقایی شیراز گفت: همیشه جام حذفی، جام شگفتی‌ها لقب گرفته چرا که تیم‌هایی مانند فولاد نوین اهواز برای کسب برد مقابل ما و حضور در مراحل بعد از انگیزه بالایی برخوردارند یا قشقایی مثل گذشته بتواند با گذر از این مرحله باز هم بتواند به تیم پرسپولیس یا استقلال برخورد کرده و باعث حذف آن‌ها شود، پس نمی‌توان در خصوص نتیجه گیری بازی‌های این رقابت‌ها اظهار نظری کرد.

هرمزی با انتقاد از مسئوان شهری شیراز جهت حمایت از تیم‌های ورزشی اضافه کرد: ما در مستطیل سبز مشکلاتی داریم که از دید مسئولان هم پنهان نیست و شهرداری و شورای شهر شیراز باید از ورزش حمایت و سرمایه گذاری کند، چون الان وقت آن شده که شهر شیراز یک تیم لیگ برتری داشته باشد، چون پز این ماجرا را همین شهردار و شورای شهر خواهند داد و متاسفانه با اینکه تیم‌های قشقایی و فجر سپاسی عضوی از این شهر هستند، ولی سهمی از حمایت‌ها ندارند.

هرمزی افزود: امروز وقتی به تیم‌های شهرداری آستارا، شهرداری تبریز و شهرداری بوشهر نگاه می‌کنیم و حمایت شهرداری‌ها را از این تیم‌ها می‌بینیم متاسف می‌شویم چرا در کلانشهری مانند شیراز، شهرداری از تیم‌های ورزشی حمایت نمی‌کند پس انتظار ما سرمایه گذاری از تیم فجر و قشقایی نیست بلکه حمایت از تمامی تیم‌های ورزشی شیراز است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار