شهدای قشقایی در هفته پانزدهم میهمان بادران صدرجدولی هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۱۵ لیگ دسته‌ی فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز شنبه دوم اسفندماه تیم شهدای قشقایی شیراز در دیداری دشوار به مصاف میزبانش بادران تهران می‌رود.

نوید عبداللهی مسئول رسانه‌ای و روابط عمومی باشگاه شهدای قشقایی، گفت: پس از برد روحیه بخش هفته گذشته مقابل استقلال ملاثانی، بازیکنان تمرینات خوبی را زیر نظر داریوش هرمزی سرمربی تیم و کادرفنی پشت سر گذاشتند و از آمادگی مناسبی برای بازی با بادران برخوردارند.

او ، بیان کرد:  تمامی نقاط ضعف و قوت بادران در جلسات آنالیز توسط سرمربی قشقایی به بازیکنان گوشزد شده و قشقایی با شناخت کامل از حریف به مصاف بادران خواهد رفت و امیدواریم نتیجه مناسبی در تهران به دست آید.

تا پایان هفته ۱۴، بادران تهران با ۲۵ امتیاز صدرنشین لیگ دسته یک فوتبال محسوب می‌شود و شهدای قشقایی شیراز با ۱۴ امتیاز در مکان ۱۵ قرار دارد.

در هفته چهاردهم قشقایی شیراز در بازی خانگی موفق شد با نتیجه ۳-یک استقلال ملاثانی را شکست داد و بادران تهران در دیداری پرگل ۴-۲ چوکا تالش را مغلوب کرد و به صدر جدول این مسابقات صعود کرد.

نماینده فارس در صورت کسب پیروزی در بازی حساس با بادران و توقف تیم‌هایی مانند خیبر خرم آباد، آرمان گهر سیرجان و یا خوشه طلایی ساوه مقابل حریفان، می‌تواند باز هم به مانند هفته ۱۴ در جدول جهشی یکی دو پله‌ای داشته باشد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.