نماینده فارس برای کسب امتیاز کار سختی مقابل سایپا دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور ساعت یازده روز جمعه یک اسفندماه تیم پویندگان فجر شیراز به میزبانی سالن شهید قیانوری میهمان سایپا تهران است.

تا پایان هفته پنجم تیم سایپا با ۳ برد، یک شکست و ۹ امتیاز در مکان دوم و پویندگان فجر شیراز با یک تساوی، ۴ شکست و یک امتیاز در انتهای جدول هفت تیمی گروه نخست قرار دارند.

الهه کریمی بازیکن تیم پویندگان فجر شیراز، گفت: تیم سایپا یکی از بهترین تیم‌های امسال لیگ برتر فوتسال بانوان است، اما با این وجود قطعا از پیش باخته نیستیم و تیم تهرانی از وجود مهتاب بنایی و شهین افلاکی دو بازیکن خوب شیرازی سود می‌برد.

او، بیان کرد:  تمرینات سنگین و پرفشاری را این هفته پشت سر گذاشتیم و با صحبت‌های کادرفنی با برنامه ریزی جلوی سایپا بازی می‌کنیم و امیدوار به کسب نتیجه قابل قبولی هستیم.

کریمی در خصوص شکست هفته پنجم مقابل نامی نو تصریح کرد:  با تیم نامی نو اصفهان این قدر تیم با برنامه بازی کرد که حتی مستحق برد بودیم، اما دوتا پنالتی را در اخر بازی خراب کردیم و نتیجه را واگذار کردیم.

در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان سایپا تهران استراحت داشت و پویندگان فجر ۳-۲ مغلوب میهمانش نامی نو اصفهان شد.

در جدول گروه نخست این مسابقات تیم‌های حفاری اهواز، سایپا تهران، مس کرمان، نامی نو اصفهان، هیات فوتبال رودان، شهروند ساری و پویندگان فجر شیراز رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار