رهیاب تهران مقابل میزبانش پارس آرا شیراز به برتری دست یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور ساعت یازده صبح امروز یک دیدار در سالن پهلوان نصیری شیراز برگزار شد که تیم پارس آرا مقابل میهمانش رهیاب تهران با نتیجه ۶-یک مغلوب شد.

پارس آرا نیمه نخست را با یک گل به حریف واگذار کرد و در نیمه دوم باز هم این نماینده تهران بود که با ارائه بازی بهتر به ۳ گل دیگر دست یافت تا پارس آرا متحمل یک شکست خانگی شود.

زارع مدیر تیم پارس آرا شیراز گفت: در گروه دوم با حضور تیم‌های مانند هیات فوتبال خراسان رضوی، پالایش آبادان، مس رفسنجان و رهیاب تهران مسابقات حساس و دشوار است و امیدوارم بتوانیم در هفته‌های بعد عملکرد بهتری داشته باشیم.

تا پایان هفته پنجم این رقابت‌ها پارس آرا شیراز با ۲ برد، ۲ شکست و ۶ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی گروه دوم قرار گرفت.

در گروه دوم تیم‌های هیات فوتبال خراسان رضوی، پالایش نفت آبادان، پارس آرا شیراز، مس رفسنجان، رهیاب تهران، کیمیای اسفراین و هیات فوتبال اصفهان حضور دارند.

پارس آرا شیراز در هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور جمعه یک اسفندماه میهمان تیم صدرجدولی هیات فوتبال خراسان رضوی خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار