"جیک"، پسر "گاوین پیکاک" بازیکن اسبق تیم فوتبال چلسی علی رغم معلولیت از ناحیه دست، به یک بوکسور حرفه‌ای تبدیل شده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، "گاوین پیکاک" بازیکن اسبق تیم فوتبال چلسی صاحب یک فرزند به نام "جیک" است. دست راست فرزند او از کودکی به دلیل معلولیت به طور کامل رشد نکرد، اما او با جنگندگی و پشتکار در رشته‌های رزمی فعالیت کرد و در نهایت به یک بوکسور حرقه‌ای تبدیل شد.

جیک که تحصیلات دانشگاهی دارد هیچوقت خود را معلول نمی‌داند و هرگز اجازه نمی‌دهد که داخل یا خارج از رینگ مسابقه با معلولیت شناخته شود. اما پدرش به شدت به پیامی که پسرش با روحیه جنگویانه‌اش ارسال می‌کند افتخار می‌کند. «جیک می‌خواهد مردم او را مبارزی خوب بدانند، نه مبارزی که یک دست ندارد. اما واقعیت این است که او یک دست ندارد و همین امر هم تماشای مبارزات او را جذاب‌تر می‌کند. جیک الهام‌بخش خیلی از مردم است و همینطور الهام‌بخش من. همه ما به او افتخار می‌کنیم».

ستاره ۲۷ ساله بوکس و موی‌تای می‌گوید: «پدر و مادرم همیشه فوق‌العاده بودند. آن ها نمی‌دانستند که قرار است من با یک دست متولد شوم و قطعا از این موضوع خیلی شوکه بودند، اما هیچ وقت به من ترحم نکردند و من را از تلاش کردن منصرف نکردند. من به شکلی بزرگ شدم که همه کارها را برای خودم انجام دهم و هیچوقت محدودیتی در مسیر زندگی‌ام احساس نکردم».


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار