ابول نژادیان از استقرار آزمایشگاه مولکولی در نقاط صفر مرزی خوزستان به منظور تست مسافران خارجی قبل از ورود به کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول‌نژادیان سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به استقرار آزمایشگاه مولکولی در مرز‌های استان به زودی برای انجام تست کرونا از مسافران قبل از وارد شدن به کشور گفت: با انجام تست از دریافت نمونه‌های آزمایشگاهی از کشور همسایه بی نیاز می‌شویم.

او با بیان اینکه ورود مسافران عراقی به کشور منوط به منفی شدن نتیجه تست کرونا در آزمایشگاه‌های مرزی است، افزود: با تشدید محدودیت‌های کرونایی و همکاری مردم تلاش می‌کنیم موج چهارم کرونای جهش یافته انگلیسی را قبل از عید مهار کنیم.

ابول نژادیان اظهار داشت: اگر طی روز‌های آینده روند ابتلا به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن در خوزستان و اهواز کاهشی نشود، مجبور به اعمال محدودیت‌های کرونایی تا قبل از عید هستیم و همین امر زندگی را برای مردم و کسبه سخت می‌کند، به همین دلیل از شهروندان خواهشمندیم خطر کرونا ویروس را جدی بگیرند و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، خودداری از حضور در فاتحه خوانی و عروسی و دورهمی‌های خانوادگی کادر درمان و پزشکی را در کنترل این بیماری منحوس یاری کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.