مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از تامین ۵۰ کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی پس از ترخیص از بیمارستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۵۰ کپسول اکسیژن به همراه مانومتر برای استفاده بیماران کرونایی استان، پس از مرخص شدن به منزل در نظر گرفته شده تا از بستری هر چه بیشتر بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها جلوگیری شود.

او با بیان اینکه در نظر داریم که این تعداد کپسول اکسیژن را به ۱۰۰ عدد افزایش دهیم، افزود:کپسول اکسیژن برای بیماران با جمعیت بیشتر در حال تهیه است و در صورت تهیه شدن در اختیار بیماران قرار خواهد گرفت.

خدادادی با بیان اینکه ساعت کار کلینیک درمانی هلال احمر در اهواز، برای کمک به بیمارستان‌ها و نیاز مردم نیز افزایش یافته است، اظهار داشت: طرح ملی ناظران سلامت از ۵ آذر برای پایش و آموزش آحاد مردم برای مقابله با کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی آغاز شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: ۷ هزار امدادگر و داوطلب هلال احمر در قالب  ۴ هزار و ۲۱۲ تیم در این طرح برای مقابله با کرونا به گروه‌های مختلف مردم نکات بهداشتی را آموزش می‌دهند، همچنین آزمایشگاه هلال احمر استان از خرداد امسال تاکنون ۲۶ هزار تست کرونا انجام داده و این آزمایشگاه در ۲ نوبت صبح و عصر پذیرای مردم است.

او با بیان اینکه ۶۲ مرکز منتخب بهداشت در خوزستان درحال خدمت رسانی به مردم هستند، ادامه داد: همچنین هلال احمر در سطح شهر اهواز کلینیک‌های حاد تنفسی راه‌اندازی کرده که مردم می‌توانند به این کلینیک‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.