نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی گفت: تحویل تجهیزات پزشکی به شبکه بهداشت و درمان دشت آزادگان در سفر معاون وزیر بهداشت به این شهرستان انجام شد.

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با پیگیری‌های متعدد به منظور تامین تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، در سفر اخیر قاسم جان بابایی معاون وزیر بهداشت و درمان به دشت آزادگان، کالا‌های مورد نیاز به شبکه بهداشت و درمان شهرستان تحویل داده خواهد شد.

او افزود: تخت ژینکولوژی، تخت اتاق عمل، تحت احیا، ماشین بیهوشی، ونتیلاتور پرتابل، چراغ سیالپتیک، رادیولوژی پرتابل، الکتروکاردیوگرافی، ساکشن پرتابل، انکوباتور، سل کانتر، سونی کید، دستگاه فشارخون و ویلچر هر کدام یک دستگاه به شبکه بهداشت و درمان دشت آزادگان اهدا شد.

ساعدی، ۵ تخت بستری اطفال، تخت احیای نوزاد، مانیتور ثابت، ونتیلاتور، الکتروشوک، پالس اکسیمتر و برانکارد هر کدام ۲ دستگاه به تجهیزات شبکه بهداشت و درمان شهرستان اضافه شد تا به همین واسطه ارائه خدمات درمانی و پزشکی به بیماران و مراجعه کنندگان به مرکز بهداشت بهبود یابد و از خروج و جابجایی شهروندان به بیمارستان‌های سایر شهرستان‌ها و مرکز استان خوزستان جلوگیری شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.