با حضور جمعی از مسئولان دومین بخش ICU بیمارستان شهیدزاده بهبهان با ظرفیت ۱۰ تخت به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با همت و پیگیری‌های رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان برای رفع نیاز بیماران بخش مراقبت‌های ویژه و شرایط سخت فعلی بحران کرونا در بهبهان دومین بخش ICU با ظرفیت ۱۰ تخت و تجهیزات کامل پزشکی در بیمارستان شهیدزاده افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

قدرت الله شاکر نژاد رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان ضمن تقدیر و سپاس از زحمات و پیگیری‌های معاونت درمان در اجرا و افتتاح این بخش ویژه گفت: در شرایط سخت کرونایی و نیاز شدید بیماران نیازمند درمان مراقبت‌های ویژه، دومین بخش ICU بیمارستان شهیدزاده بهبهان به بهره برداری رسید.

او بیان داشت: معاونت درمان نیز در خصوص این بخش و شرایط ویژه افتتاح آن با توجه به کمبود شدید تخت‌های ویژه ICU و حجم زیاد تعداد بیماران نیازمند بستری در بخش مراقبت‌های ویژه هم در شهرستان و ارجاع بیماران از شهر‌های آغاجاری، بهمئی، امیدیه و حتی دیلم و گناوه توضیحاتی ارایه کرد.

همچنین مظلومی نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر و سپاس از زحمات همه پرسنل بهداشت و درمان که در این شرایط سخت همچنان در ارایه خدمت به بیماران نیازمند درمان همانند روز اول ادای وظیفه می‌کنند بیان داشت: امیدواریم بتوانیم در پیگیری امور درمان و ارایه خدمات بیشتر به مردم شهر‌های بهبهان و آغاجاری در کنار مدیریت و پرسنل دانشکده علوم پزشکی باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.