با حضور جمعی از مسئولان اندیکا اولین کانون سلامت محله با محوریت اجتماعی شدن سلامت در روستای چشمه چلوار افتتاح شد.

 وحید کاظمی مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تبریک هفته وحدت گفت: با حضور معاونت فرمانداری شهرستان، بخشدار بخش مرکزی، مدیران آموزش و پرورش و هلال احمر اندیکا اولین کانون سلامت محله با محوریت اجتماعی شدن سلامت در روستای چشمه چلوار افتتاح شد.

او بر ضرورت استفاده از مشارکت اجتماعی سازمان ها، ارگان‌ها و نهاد‌های دولتی و غیر دولتی و تشکل‌های مردمی در رسیدن به اهداف سلامت و لزوم ایجاد کانون‌های سلامت محله تاکید کرد.

کاظمی بیان داشت: تا پایان امسال کانو‌های سلامت محله در محلات دیگر شهرستان اندیکا راه اندازی می‌شود.

 وحید کاظمی مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیکا گفت: به همراه جمعی از مسئولان شهرستان به مناسبت گرامیداشت روز دانش آموز، از ۳ مدرسه روستای چشمه چلوار بازدید به عمل آمد و بر لزوم رعایت نکات بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نظارت مکرر بر بهداشت مدارس تاکید شد.

توصیه پزشکان این است که از کرونا نترسید، ترس و استرس سیستم ایمنی بدن را ضعیف می‌کند. زمانی که یک عامل بیماری‌زا وارد بدن می‌شود، سیستم ایمنی تمام توان خود را برای دفع آن به کار می‌گیرد. برخی عوامل مانند سن، ژنتیک، عوامل محیطی و سابقه بیماری در عملکرد سیستم ایمنی موثر هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.