طی ۱۰ ماهه امسال سه هزار و ۳۱۳ مددجوی این نهاد خدمات مشاوره و راهنمایی به صورت حضوری و غیرحضوری دریافت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۱۰ ماهه نخست سه هزار و ۳۱۳ مددجوی این نهاد خدمات مشاوره و راهنمایی به صورت حضوری و غیرحضوری دریافت کردند.

او افزود: ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به مددجویان در قالب دوره‌های گروهی و فردی و براساس رده‌های سنی مختلف در راستای بهبود سلامت عمومی به مددجویان ارائه می‌شود.


بیشتر بخوانید


ملک پور با اشاره به برگزاری دوره‌های مشاوره و راهنمایی گروهی با رعایت دستورالعمل‎های بهداشتی افزود: طی این مدت یک هزار و ۳۲۹ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان در دوره‌های آموزش گروهی با رعایت فاصله اجتماعی شرکت کرده‌اند.

او ایجاد امکان برقراری تماس و دریافت مشاوره و راهنمایی به صورت غیرحضوری را از دیگر خدمات این نهاد عنوان و بیان کرد: در طول این مدت ۱۹۸۴ مددجو به صورت فردی با مراجعه به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا به صورت تلفنی خدمات مشاوره دریافت کرده‌اند.

ملک پور با اشاره به ارائه این خدمات از طریق شبکه‌های مجازی و برگزاری دوره‌های عمومی ویژه مددجویان افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا این خدمات به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه‌های مجازی به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.

او خاطرنشان کرد: مشاوره تحصیلی، تربیت فرزندان، مهارت‌های زندگی و آموزش‌های قبل و بعد از ازدواج از جمله خدمات ارائه شده توسط مشاوران کمیته امداد به مددجویان است.

ملک پور با اشاره به همکاری ۲۵ کلینیک تخصصی روانشناسی با کمیته امداد استان گفت: در طول این مدت ۲۷۸ نفر با تشخیص مشاوران برای دریافت خدمات تخصصی به این کلینیک‌ها معرفی شده اند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار