رشیدی گفت: پویش ملی بانوی آب با حضور استان‌های ایلام و کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛محمد تقی رشیدی مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: دوره آموزشی طرح ملی – آموزشی بانوی آب ظهر امروز سه شنبه ساعت۱۴ بصورت وبینار و با حضور بانوان استان‌های ایلام و کرمانشاه برگزار می‌شود.

او افزود: این برنامه با همکاری روابط عمومی شرکت‌های آب و فاضلاب ایلام و کرمانشاه و با مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد (NGO) برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب ایلام اظهار داشت: هدف از برگزاری این وبینار، ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب و استفاده از روش‌های مناسب، کاهش مصرف سرانه آب، جلب مشارکت همگانی و ... است.

رشیدی ادامه داد: بانوان گرامی در این استان‌ها می‌تواند با استفاده از لینک (https://www.aparat.com/abvhayat/live) بصورت آنلاین و مجازی در دوره آموزشی شرکت نمایند.

او اعلام کرد: شرکت آب و فاضلاب استان تلاش می‌کند با برگزاری اینچنین برنامه‌هایی نگاه جامعه و مردم را به موضوع حیاتی آب معطوف کند.

رشیدی یادآور شد: در این راستا لازم است مفاهیم و هشدار‌های مصرف آب در این شرایط تداوم داشته باشد چرا که بانوان نقشی غیر قابل انکار در ارتقای فرهنگ مصرف بهینه آب دارند و ضرورت ارایه آموزش‌های صرفه‌جویی در مصرف آب برای بانوان بیش از پیش احساس می‌شود و امیدواریم با این حرکت گامی در جهت بهینه سازی مصرف آب برداشته باشیم.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: آب و فاضلاب ، مصرف آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.