نشت اطلاعات Pixel ۵a گوگل طراحی آشنایی را نشان می‌دهد

تصویر منتشر شده از گوشی Pixel ۵a بخش عمده ای از مشخصات این گوشی را منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت گوگل امسال با پیکسل ۵a افزایش پیدا می‌کنند. به تازگی نیز چند تصویر جدید از این گوشی منتشر شده است که اطلاعات نسبتا کاملی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در واقع انقدر شباهت زیاد است که حقیقتا تشخیص آن از Pixel ۴a ۵G که سال گذشته و در کنار Pixel ۵ به بازار عرضه شد، بسیار دشوار است.

مشخصات گوشی Pixel ۵a 

گفته می‌شود گوشی پیکسل ۵a دارای ابعاد ۱۵۶.۲ در ۷۳.۲ در ۸.۸ میلی متری است. این اندازه Pixel ۵a را در بین Pixel ۴a و Pixel ۴a ۵G قرار می‌دهد، گرچه از نظر ابعاد به دومی نزدیک‌تر است.

Pixel ۵a ظاهراً ساختاری جداگانه دارد که احتمالاً یک بار دیگر پلاستیکی خواهد بود. صفحه نمایش آن هم ۶.۲ اینچی FHD + OLED با حاشیه‌های نازک و پیشانی است، اما چانه قابل توجه تری دارد. دوربین جلویی هم در داخل برش محفظه سمت چپ صفحه قرار دارد.

نشت اطلاعات Pixel ۵a گوگل طراحی آشنایی را نشان می‌دهد

مشخصات دوربین Pixel ۵a 

دوربین‌های دوگانه در عقب شبیه به Pixel ۴a ۵G است، در حالی که جک هدفون ۳.۵ میلی متری در قسمت بالای آن است. سنسور اثر انگشت هم هنوز در پشت گوشی است و بلندگو‌های استریو نیز در این مدل ارائه می‌شوند.

این تمام آن چیزی است که ما تاکنون در مورد این گوشی هوشمند جدید می‌دانیم، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این گوشی باید تا زمان اعلام رسمی شرکت گوگل منتظر ماند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار