تست داخلی گوشی Pixel 5 منتشر شد + فیلم

شرکت گوگل اقدامی جالب برای محافظت از بدنه صفحه نمایش گوشی Pixel 5 انجام داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گوگل گوشی Pixel 5 را پنجشنبه گذشته به طور رسمی در آمریکا و کانادا عرضه کرد. این شرکت اقدامی جالب برای محافظت از بدنه این دستگاه  انجام داده است.

در ویدئویی منتشر شده از نسخه Pixel 5 بدنه این گوشی از هم باز شده تا کاربران مشاهده کنند با استفاده از تیغه‌های جدا کننده نمایش‌گر شارژ بی‌سیم قطع می‌شود و همچنین کاربران آگاهی بیشتری راجع به بدنه این گوشی و چسب ‌های اطراف آن به دست می‌آورند. کاربران دقت داشته باشند که برای باز کردن گوشی باید به تمامی نقاط فشار وارد کنند تا کامل باز شود.

گوشی Pixel 5

طراحی داخلی گوشی Pixel 5 چگونه است؟

این گوشی متصل به پنل ۶ اینچی است که کاربر شاهد یک موتور لرزاننده بزرگ برای بلندگوی زیر نمایشگر و برشی برای حسگر مجاورت و نور محیط است. باتری و دوربین‌های عقب Pixel 5 توسط یک صفحه فیلم گرافیتی پوشانده شده‌اند تا به کاهش دما کمک کند.

گوشی Pixel 5

یک قطعه فلزی L شکل مادربرد این دستگاه را می‌پوشاند که این پوشش شامل دوربین جلویی و بیشتر اجزای سازنده نیز می‌شود. آنتن‌های mmWave درست زیر دکمه تنظیم صدا قرار دارد و در لبه بالایی متمرکز شده است. پس از برداشتن یک ورق گرافیتی دیگر، کاربر شاهد برش بزرگی در بدنه آلومینیومی برای شارژر بی‌سیم می‌شود که در این قسمت باید یک تراشه NFC نیز وجود داشته باشد و درست زیر حسگر اثر انگشت قرار بگیرد. با باز کردن سیم ها شاهد بدنه پلاستیکی تجزیه پذیر هستیم که دارای بافتی خشن در زیر ساختار فلزی L شکل است.

در ادامه ویدئوی کاملی از باز و بسته کردن گوشی  Pixel 5 را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت گوگل ، گوشی Pixel 5
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار