بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی در سال جاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نادر ثناگو مطلق، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی با هدف ارائه هر چه بیشتر خدمات به واحد‌های تولیدی و صنعتی و تسهیل در روند سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللیپیام اجرا شده است.

او افزود: توسعه و ترمیم راه‌های دسترسی به واحد‌های تولیدی مستقر در منطقه، راه اندازی شبکه آب و فاضلاب، ایجاد شبکه نیرو رسانی برق ۲۰ کیلو ولتی و شبکه روشنایی معابر در اراضی منطقه به مساحت ۳۰ هکتار به خصوص در فاز چهارم از جمله طرح‌های عمرانی است که طی سال جاری تا کنون در این منطقه اجرایی شده است.

ثناگو با بیان این که توسعه زیر ساخت‌ها با هدف استقرار هر چه بیشتر واحد‌های تولیدی و صنعتی از مهم‌ترین اولویت‌های پیش روی این منطقه است، گفت: در کنار این توسعه، ساماندهی و اصلاح نواقص و مشکلات عمرانی از جمله راه‌های دسترسی و روشنایی در فاز‌های قدیمی پیام که نیاز به مرمت و بازسازی دارند نیز در حال انجام است.

او افزود: برنامه ریزی و اقدامات به گونه‌ای است که طرح شبکه برق رسانی و روشنایی معابر منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.