مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: شرکت‌های روسی برای توسعه فعالیت‌های تجاری و تولیدی در این منطقه ابراز تمایل کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نادر ثناگومطلق، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به تمایل شرکت‌های روسی برای توسعه فعالیت‌های تجاری و تولیدی در ایران، گفت: منطقه ویژه اقتصادی پیام در صدر توجه این شرکت‌ها به دلیل موقعیت استراتژیک از هر ۲ بعد فرودگاهی و منطقه‌ای برای سرمایه گذاری قرار گرفته است.

او با اشاره به برگزاری نشستی با نیکلای ماشکوف، رئیس اتاق بازرگانی و صنعت مسکو در منطقه ویژه اقتصادی پیام، افزود: قابلیت و ظرفیت‌های موجود در پیام موجب شد تا طرف روسی پتانسیل‌های پیام را هم تراز کشور هند بدانند و خواهان سرمایه گذاری هر چه بیشتر در منطقه شوند.

ثناگو مطلق گفت: راه اندازی کارخانجاتی از جمله تولید لوازم خانگی، محصولات الکترونیکی و اویونیکی و ایجاد کارخانه تولید محصولات خوراکی، غذایی و فاسد شدنی به مقصد بازار روسیه از جمله پیشنهاد‌هایی بود که از سوی فعالان اقتصادی روس برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام مطرح شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.