فرماندار شهرستان آوج از استقرار ۱۶ پدهوایی با هدف نجات جان شهروندان و خدمت رسانی سریع در مواقع ضروری و غیر مترقبه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فرماندار شهرستان آوج در جلسه بررسی و هماهنگی استقرار پدهوایی در سطح شهر‌ها و روستا‌های شهرستان آوج برگزار شد، گفت: جانمایی برای استقرار ۱۶ پدهوایی در شهرستان آوج انجام شده که تا کنون ۵ مرکز راه اندازی و فعال شده و طی یک ماه آینده تمامی این نقاط و مراکز شناسایی شده فعال خواهند شد.

علیرضایی افزود: از این تعداد، ۵ مرکز پدهوایی در بخش آبگرم و ۱۱ مرکز در بخش مرکزی پیش بینی شده اند.

فرماندار شهرستان آوج در این جلسه با اشاره به موقعیت جغرافیایی و شاخص‌های اجتماعی مناطق مختلف شهرستان بر ضرورت و اهمیت استقرار این پد‌های هوایی با هدف نجات جان شهروندان و خدمت رسانی سریع در مواقع ضروری و غیر مترقبه تاکید کرد.

او اضافه کرد: در پایان این مراسم از مدیریت و کارکنان مرکز فوریت های پزشکی شهرستان به دلیل همکاری در طرح پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

جلسه بررسی و هماهنگی استقرار پدهوایی با حضور علیرضایی فرماندار آوج و دکتر سلطانی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان، شهرداران، شورا‌های شهر و جمعی از دهیاران شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.