در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

مشترکان خانگی عمده مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز؛ ماینرهای کشف شده فروخته می شود!

سخنگوی صنعت برق کشور گفت: مراکز استخراج غیر مجاز رمز ارز که عمدتا مشترکان خانگی هستند باید بعد از جریمه، دستگاه‌های ماینر خود را بفروشند.

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشوردر گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: طی طرح جمع آوری مراکز استخراج رمز ارز غیر مجاز،  بیش از ۳۰۰ مگاوات از این مراکز غیر مجاز را جمع آوری خواهیم کرد و همچنین در یکماه گذشته هم حدود ۴۰ مگاوات  مراکز استخراج رمز را جمع آوری کردیم.

او ادامه داد: مراکز مجازی که دارای فعالیت مجاز هستند حدود ۲۰۰ مگاوات برق استفاده می کنند که این مراکز مجوز از وزارت صمت را دریافت کرده اند.

سخنگوی صنعت برق کشور بیان کرد: در حال حاضر بخش عمده‌ای از مراکز غیر مجاز رمز ارز را با کمک مردم و به روش‌های دیگر شناسایی کرده ایم، لازم است این مراکز مجوز‌های لازم را از وزارت صمت دریافت کنند و مجاز فعالیت خودشان را انجام دهند.


بیشتر بخوانید


رجبی مشهدی بیان کرد:  این مراکز ضمن اینکه جمع آوری و جرایم خود را پرداخت می‌کنند دستگاه‌های رمز ارز خود را باید بفروش برسانند. از قوه قضاییه می‌خواهیم با این افراد به شدت برخورد کند چراکه  استفاده بی جا از بیت المال که برای همگان است امری ناشایست است.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت نیرو ، رمز ارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
آقای رحیمی اول ، شما کارمندان اداره برق را داشته باشید کلی از این دستگاه ها حذف خواهند شد ، دوم فیش برق ماهانه و رد سیم کابل های غیر مجاز را داشته باشید ،می دانم سخت نیست اگر بخواهید سوم اصلا من برای چه کسی هیزم جمع می کنم اینا که خودشان این کاره هستند وقتی همه که جیبشان پر شده حالا در قالب حرف به صاحبان ماینر ها هشدار می دهند که مواظب باشید ، نگید نگفتیم ها ، حواستان باشد.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۵۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
شرف بخاری زغال سوز بیشترازاداره گاز هست.
آخرین اخبار