سرهنگ القاصی مهر گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۲۲۰ هزار نیاز مردمی به حضور پلیس، در سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ثبت شده است.

سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ با اشاره به رضایتمندی ۹۲ درصدی شهروندان از پلیس در سطح استان ،گفت: مردم استان ایلام در طول ۱۰ ماهه اول امسال ، ۲۲۵ هزار و ۶۹۴ بار با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و خواستار نیاز پلیسی در حوزه‌های مختلف شده اند.

او افزود: مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ با هدف ایجاد رسیدگی سریع و فوری به مطالبات و نیاز‌های پلیسی مردم ، یکی از بزرگترین سامانه‌های امداد رسانی بوده به طوری که امسال بیش از ۲۲۰ هزار تماس مردمی برای حضور پلیس در این سامانه ثبت شده که بیش از ۶۸ هزار عملیات ، ۱۴۲ هزار مشاوره انتظامی و ۱۴ هزار مورد نیز غیر قابل رسیدگی بوده است.

القاصی مهر با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۶۶۲ تماس غیر قابل پیگیری با سامانه فوریت‌های پلیسی برقرار شده است، اظهار کرد: هم استانی‌های گرامی  بایستی بدانند که این سامانه برای رسیدگی به مشکلات پلیسی مردم راه اندازی شده است و تماس‌های بی مورد با این مرکز موجب تعلل در انجام ماموریت برای کسانی می‌شود که واقعا نیاز حاد انتظامی دارند.

او مطرح کرد: تماس‌های شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، نشان از مشارکت و اعتماد مردم نسبت به پلیس دارد و همچنان ما خواستار مشارکت بیش از پیش شهروندان در تولید و ارتقای امنیت هستیم.

او اظهار کرد: بیشترین میزان تماس‌های واصل شده به این مرکز در حوزه جرائم عمومی با ۳۱ درصد، نزاع و درگیری ۲۰ درصد و تصادفات ۱۹ درصد بوده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه براساس ارزیابی‌ها و بازخوردگیری واحد‌های عمل کننده در بازه مذکور ، بیش از ۹۲ درصد رضایت مندی شهروندان حاصل شده است.

او بیان کرد: پلیس ، سامانه تلفنی ۱۱۰ را با هدف خدمت رسانی به موقع به منظور ارتقای امنیت و کسب رضایت مردم راه اندازی کرده است که کسب رضایت ۹۲ درصدی از سوی مردم، وظیفه این نیرو را برای ارائه خدمات بهتر ، سنگین‌تر و البته امیدوارتر می‌کند.

 فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: هم استانی‌های گرامی می‌توانند با گزارش به موقع اخبار و اطلاعات، در تامین امنیت استان مشارکت داشته و پلیس را در برخورد با افراد هنجار شکن همراهی کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.