رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام خبر داد؛

تعامل سازنده بین دستگاه قضاء و ناجا

سرهنگ علیمحمدی گفت: تعامل سازنده بین دستگاه قضاء و ناجا امنیت پایداری جامعه را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ مهرداد علیمحمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در نشست تعاملی با دادستان شهرستان دره شهر گفت: تعامل دستگاه قضاء و نیروی انتظامی در جهت پیشبرد اهداف امنیتی و پیشگیری از وقوع جرایم موثر بوده و این ارتباط می‌بایست دو سویه و به صورت مستمر باشد.

او افزود: تعامل سازنده بین دستگاه قضا و ناجا امنیت پایدار جامعه را به دنبال دارد و جهت ارتقاء سطح امنیت در جامعه، تعاملات دستگاه قضائی و نیروی انتظامی باید بیش از پیش افزایش یابد تا بدین وسیله شاهد حضور چشمگیر شهروندان با مشارکت حداکثری در بحث امنیت باشیم.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه دستگاه قضائی به جهت تعامل و همکاری خوب با نیروی انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی با خلوص نیت، پاکدامنی و اقتدار همراه با مهربانی در خدمت آسایش و آرامش مردم است و خدمت صادقانه به مردم را افتخاری برای خود می‌داند.

سهراب زاده دادستان شهرستان دره شهر در ادامه این نشست اعلام کرد: با همت نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در چند ماه گذشته هیچ گونه جرائم خشن در شهرستان دره شهر رخ نداده که نشان از وجود امنیت و تعامل خوب بین پلیس و دستگاه قضائی را دارد.

او اضافه کرد: رسیدن به این مهم بدون مشارکت و همکاری تمامی دستگاه‌های درگیر در حوزه امنیت ممکن نخواهد بود و در سایه تعامل دو جانبه پلیس و دستگاه قضایی، امنیتی در خور و منزلت مردم ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.