رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خدابنده گفت: پروژه پیامبر اعظم تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ذوالقدر رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی سازمان اوقاف در بخش اقتصادی ارتقاء بهره‌وری موقوفات و رقبات و افزایش عواید به منظور اجرای بهینه نیات واقفان خیراندیش است، گفت: هدایت، نظارت، راهبری و حل مسائل و مشکلات اوقاف از جمله اولویت‌هایی است که همواره در استان زنجان دنبال می‌شود.

او افزود: با توجه به حجم بالای موقوفات در خدابنده طرح‌های متعددی در حال اجراست که یکی از این پروژه‌ها پیامبر اعظم ۲ است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خدابنده ادامه داد: پروژه پیامبر اعظم ۲ در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع در حال ساخت است.

او با اشاره به اینکه اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برای ساخت پروژه پیامبر اعظم ۲ پرداخت شده است، گفت: در صورت استمرار این روند ساخت، پروژه مذکور ظرف ۲ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

ذوالقدربا اشاره به اینکه کاربری این مجتمع در آینده به عنوان ساختمان پزشکان و کلینیک‌های درمانی از جمله دندانپزشکی خواهد بود، ادامه داد:  این طرح در محل موقوفه قیدار نبی در حال ساخت بوده که نیت این موقوفه خیرات و مبرات و هزینه‌های جاری حرم مطهر حضرت قیدار نبی (ع) است.

 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.