بسته خبرهای ورزشی؛

اعزام تیم کرمانشاه به رقابت‌های لیگ برتر بوکس/یک مدال طلا و یک برنز حاصل کار آلیش کاران کرمانشاهی در مسابقات کشوری

سرمربی تیم بوکس کرمانشاه با اشاره به اعزام تیم کرمانشاه به رقابت‌های لیگ برتر بوکس، گفت : این مسابقات می‌تواند فرصتی برای میدان دادن به بوکسور‌های جوان کرمانشاهی باشد تا در آن تجربه کسب کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، اسفندیار محمدی سرمربی تیم بوکس کرمانشاه با اشاره به آغاز دوباره رقابت‌های لیگ برتر بوکس پس از حدود یک دهه وقفه، گفت : فدراسیون بوکس امسال تصمیم گرفت پس از سال‌ها دوباره لیگ برتر بوکس را راه اندازی کند، اما از آنجایی که ما اسپانسری نداشتیم، اعلام کردیم که در این رقابت‌ها حضور نخواهیم داشت.

او گفت : باتوجه به اینکه کرمانشاه همواره یکی از قطب‌های بوکس ایران بوده، برای همین فدراسیون از ما خواست تا در این رقابت‌ها حضور پیدا کنیم که با رایزنی که با مسئولین ورزش استان داشتیم، در نهایت تصمیم برآن شد تا دراین رقابت‌ها شرکت داشته باشیم.

محمدی ادامه داد: برخلاف تیم‌های حاضر دیگر در این رقابت‌ها مانند مرکزی، لرستان و خوزستان که هزینه‌های زیادی کرده اند، برای حضور تیم کرمانشاه هزینه زیادی نشده و تنها از بوکسور‌های جوان بومی استان استفاده کرده ایم.

او هدف اصلی شرکت تیم کرمانشاه در این رقابت‌ها را کسب تجربه عنوان کرد و گفت: می‌خواهیم با حضور در این رقابت‌ها به بوکسور‌های جوان کرمانشاهی میدان دهیم تا تجربه کسب کنند و برای آینده بوکس ایران آماده شوند.

او افزود: رقابت‌های لیگ برتر بوکس کشور با حضور ۱۰ تیم در قالب دو گروه به میزبانی اراک از امروز (چهارم اسفند) آغاز می‌شود و تا دهم این ماه ادامه خواهد داشت.

محمدی گفت: تیم هیات بوکس کرمانشاه در گروه " الف" با تیم‌های باران پل اراک، خدمات خودرویی قبادی اردبیل، بیمه حکمت تهران و شهید همت تهران همگروه است.

کسب یک مدال طلا و یک برنز توسط بانوان آلیش کار استان کرمانشاه

یک مدال طلا و یک برنز توسط بانوان آلیش کار استان کرمانشاه در مسابقات قهرمان کشتی آلیش کشور کسب شد.

 تیم کشتی آلیش بانوان استان کرمانشاه از سوم اسفندماه در مسابقات کشتی آلیش قهرمانی کشور به میزبانی شهر تهران به مصاف حریفان خود رفت.

در این مسابقات یک مدال طلا توسط هانیه عاشوری و یک مدال برنز توسط ندا مرادی از تیم کشتی آلیش بانوان استان کرمانشاه کسب شد.

تیم کشتی آلیش بانوان استان کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور به مقام ششم دست پیدا کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.