معرفی جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

قرار است در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه به توریست‌ها معرفی شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صابر معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه گفت : با موافقت ستاد ملی کرونا نمایشگاه بین المللی گردشگری پس از یک سال رکود از ۵ تا ۸ اسفند در تهران برگزار می‌شود.

او گفت : قرار است استان کرمانشاه در غرفه ۳۸ این نمایشگاه با نمایندگانی از هتل داران، بوم گردی ها، دفاتر گردشگری و راهنمایان گردشگری حضور داشته باشد و بخشی از سوغات کرمانشاه نیز در این نمایشگاه در معرض دید بازدید کنندگان قرار می‌گیرد.

او رویدادسازی را به عنوان یکی از راهکار‌های مهم برای ترویج و معرفی جاذبه‌های گردشگری دانست و افزود: در نمایشگاه بین المللی گردشگری محل‌های اسکان گردشگران و اقامتگاه‌های بوم گردی دارای مجوز در قالب بسته‌های گردشگری به علاقه‌مندان ارائه می‌شود تا از این فرصت پیش آمده برا جذب گردشگران به سمت استان کرمانشاه استفاده کنیم.

معاون گردشگری استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای توسعه توریسم ورزشی در استان خبر داد و افزود: در نشستی که با هیات کاراته و اقامتگاه‌های بوم گردی داشتیم برنامه ریزی شده لیگ کاراته در فضای جاذبه‌های گردشگری روستایی استان برگزار شود.

صابر ادامه داد: در این لیگ ۶ تیم از ۶ استان همجوار حضور دارند که مسابقات آن‌ها در اقامتگاه‌های بوم گردی که محوطه باز و وسیعی دارند، برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه این طرح به ستاد کرونای استان و وزارت ورزش و جوانان ارسال شده، گفت: در صورت تایید، این مسابقات از ۲۰ فروردین ماه سال آینده در مناطق گرمسیر شروع شده و در فصل تابستان نیز در نقاط سردسیر استان برگزار می‌شود.

معاون گردشگری استان افزود: برگزاری مسابقات به این سبک تاکنون در کشور سابقه نداشته و پس از این رویداد می‌توانیم از ظرفیت‌های گردشگری استان برای برگزاری رویداد‌های کشوری نیز بهره ببریم.

صابر گفت: برای برگزاری این رویداد اقامتگاه‌هایی از قصرشیرین، سرپل ذهاب، سنقرو کلیایی، کوزران و اورامانات در نظر گرفته شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.